رئیس جمعیت هلال جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: طرح نوروزی "فرشتگان رحمت" با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند در بروجرد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛"محمد کرمی" رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: یکی از برنامه‌های هلال احمر قبل از فرا رسیدن سال نو اجرای طرح فرشتگان رحمت است که در راستای اجرای این برنامه سبد‌های غذایی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر از هم اکنون مواد غذایی و مبلغ‌های نقدی را جمع آوری و سپس بسته‌های از مواد غذایی را تهیه و به خانواده‌های نیازمندان تحویل می‌دهند.

کرمی در ادامه گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ سبد غذای به خانواده‌های نیازمند بروجرد در شب عید نوروز اهدا شد که امسال این برنامه نیز اجرا می‌شود و افرادی که تمایل دارند می‌توانند به صورت نقدی و غیر نقدی کمک‌های خود را به این سازمان تحویل دهند.

به گفته وی طرح فرشتگان رحمت یک طرح ملی است که با هدف فقرزدایی و کمک به محرومین اجرا می‌شود که بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن و سایر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها است.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد تصریح کرد: خوشبختانه این طرح در بروجرد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و هم اکنون جمع آوری کمک‌ها آغاز شده، تا چند روز مانده به عید نوروز بسته‌ها تحویل خانوار‌های نیازمند شود.

انتهای پیام/د

طرح نوروزی "فرشتگان رحمت" در بروجرد اجرا می‌شود

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.