سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و تردد در جاده‌های استان گفت: مشکل روشنایی جاده‌های اصلی استان تا قبل شروع سفر‌های نوروزی باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی روز چهارشنبه در جلسه شورای فنی استان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان گفت: بازدید میدانی توسط مدیران دستگاه‌ها از پایگاه‌های پلیس راه، امداد و نجات، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ تا قبل از شروع تعطیلات جهت برطرف کردن نواقص ضرور‌ی است و باید مشکل روشنایی جاده‌های اصلی استان تا قبل شروع سفر‌های نوروزی باید برطرف شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در ادامه بیان کرد: از ۵۰ درصد خاموشی روشنایی جاده بروجرد-خرم آباد ۴۰ درصد آن رفع نقص شده و تا قبل از ۲۰ اسفند سیستم روشنایی در جاده‌های استان بصورت کامل برطرف می‌شود.

وی همچنین به وجود ۱۱۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم ۲ نقطه حادثه ساز در الیگودرز و کوهدشت را تا پایان سال برطرف کرده و خط کشی‌های محور‌ها را بروز کینم.

شرفی ادامه داد: انتظار می‌رود از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۷ با همکاری دستگاه‌های اجرایی تعدادی خودرو برای خدمات رسانی هر چه بیشتر در اختیار راهداری قرار گیرد.

انتهای پیام/د

مشکل روشنایی جاده های استان تاقبل از شروع سفرهای نوروزی باید برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.