علی ضیا در برنامه ویژه تحویل سال خود میزبان سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

«خوب، بد، جلف» باعث شد دوباره به سینما برگردم/ بهترین اتفاق ۹۶ به دنیا آمدن دخترم بودبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه «یک یک»  تا ساعاتی مانده به سال تحویل با اجرای علی ضیا از شبکه یک سیما پخش می شود.

سام درخشانی در برنامه یک یک  درباره اتفاق مهم سال 96گفت: امسال بهترین اتفاق زندگیم به دنیا آمدن برکه دخترم بود، چون تقریبا 10 سالی است که منتظر برکه هستم. اسمش را انتخاب کرده بودم و از آنجا که خداوند من را دوست داشت دختری به من داد که اسمش را برکه گذاشتم. حس پدر بودن لذتبخش است.

وی افزود: 96 سال خوبی بود، شروعش با فیلم «خوب، بد، جلف» بود که فروش خوبی داشت و کمک کرد بتوانم جای خودم را در سینما مجددا باز کنم. چون هفت، هشت سالی از سینما دور بودم و به واسطه این فیلم پیشنهادهای خوبی به من شد و تقریبا در چند ماهه اخیر مشغول بازی در چند فیلم سینمایی بودم.

این بازیگر در ادامه به اجرای آهنگ «هر بار این درو» ماکان بند روی آنتن زنده پرداخت و سپس در حالی که دو تن از همسران شهدای حادثه سانچی به برنامه آمده بودند، خطاب به آنها گفت: به نوبه خودم تسلیت می گویم و ان شالله دیگر از این اتفاقات ناگوار برای کشور نیافتد و از این به بعد همیشه شادی و موفقیت باشد.

وی در ادامه در حالی که از اجرای یک بازی که با قرار گرفتن یک وسیله در دهان انجام می شد، سرباز می زد، به این نکته اشاره کرد که نمی خواهد زشت شود و سپس تصریح کرد: مگر نمی دانی من ماشین شاسی بلند دارم!؟ فقط به من بگو طراح این بازی کیست!؟

در خشانی به جای شرکت در یک بازی، حاضر شد ترانه «شوخیه مگه» را روی آنتن زنده اجرا کند و اجرای او با تشویق حضار همراه شد.

 

ماجرای هموطنی که از پرواز تهران یاسوج جان سالم به در برد

 

«خوب، بد، جلف» باعث شد دوباره به سینما برگردم/ بهترین اتفاق ۹۶ به دنیا آمدن دخترم بود

سیدعلی ضیا  در برنامه ویژه تحویل سال خود میزبان فرهاد آرامش نیا هموطن اهل کهگیلویه و بویر احمر بود که از پرواز تهران یاسوج جا مانده و زنده مانده بود.

آرامش نیا در این برنامه گفت: منزل ما در تهران است و من برای مسایل کاری روز 26 بهمن، کار مهمی در یاسوج داشتم، بنابراین بلیط هواپیما را تهیه کردم و قبل از آن هم کار کوچکی در بوشهر داشتم. از طرفی جشن تولد پسرم روز 26 بهمن بود و قرار بود بعد از برگشت من از سفر، جشن تولدش را برگزار کنیم.

وی افزود: گفتم می روم بوشهر و بر می گردم. خانواده ام با رفتنم به بوشهر مخالفت کردند و می گفتند فقط به یاسوج بروم ولی با این حال بلیط بوشهر را هم تهیه کردم و قرار شد اول به بوشهر بروم و بعد به تهران بیایم و از تهران به یاسوج بروم.

این هموطن ادامه داد: صبح به بوشهر رفتم و کارم را انجام دادم و حدود ساعت چهار به فرودگاه رفتم که به تهران بیایم. چون کارم در یاسوج ضروری بود با برادرم تماس گرفتم و از هوای آنجا پرسیدم که اگر هوا بد است و احتمال کنسل شدن پرواز وجود دارد، از بوشهر به یاسوج بروم و دیگر به تهران نیایم.

آرامش نیا تاکید کرد: نمی دانم مشیت الهی بود و یا چیز دیگر، که از فرودگاه به طرف ایستگاه های سواری رفتم و مسیر بوشهر به یاسوج را با ماشین رفتم. جلسه کاری را صبح برگزار کردیم و در ساعت 10، برادرم تماس گرفت و با گریه ماجرای سانحه هوایی را برایم گفت.

وی تصریح کرد: بدترین خاطره در زندگی من شنیدن این خبر بود که 66 تن از هموطنان را در این حادثه از دست دادیم و گفتم خدایا چه کاری انجام دادم که در این پرواز نبودم چون من آدم منضبطی هستم و اگر به تهران آمده بودم صد در صد این پرواز را می رفتم.

این هموطن در پایان گفت: در پروازهایی که به یاسوج داشته ام، هر وقت از این مسیر می رفتم بر اندام مان لرزه می افتاد چون بر نوک قله دنا چاله هوایی است.

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:30 تا 2 بامداد روی آنتن شبکه یک سیما رفت و امروز هم از ساعت 12:30 تا ساعت 21 به صورت زنده و با اتفاقات ویژه روی آنتن خواهد بود.

در ادامه ویژه برنامه نوروزی «یکِ یک»، امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه نوروزی شبکه یک، قطعه «عشق تو» را اجرا کرد.

انتهای پیام/

 

گفتگوی علی ضیاءبا سام درخشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار