با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، بخش یزدان آباد آماده پذیرایی و میزبانی میهمانان نوروزی شده است.

بخش یزدان آباد آماده میزبانی از میهمانان نوروزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان شهردار یزدانشهر با اشاره به تلاش همه جانبه برای آماده‌سازی این شهر جهت میزبانی مطلوب از میهمانان و گردشگران نوروزی گفت: شهروندان، میهمانان و مسافران نوروزی در سال ۹۷ یزدانشهر را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهند دید.

احمد ایزدی یزدان آبادی در ادامه افزود: واحد‌های مختلف این شهرداری از ماه‌های قبل تلاش خود را برای استقبال از بهار و آماده سازی مطلوب شهر با جدول گذاری، رنگ آمیزی، کاشت ۸ هزار نهال، طراحی المان‌های شهری و تنظیف پارک‌ها و فضای سبز شهری، آغاز کرده اند.

وی همچنین از بهره برداری دو پارک بازی پلی اتیلن کودکان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال همزمان با ایام نوروز در یزدانشهر خبر داد و گفت: سایر پارک‌های این شهر بهسازی و استاندارد سازی شده است.

ایزدی یزدان آبادی با اشاره به طراحی و اجرای سفره‌های هفت سین در نقاط مختلف شهر گفت: از جمله برنامه‌های این شهرداری اجرای جشن‌های نوروزی است.

وی افزود: غرفه‌های صنایع دستی و محصولات محلی در جنب بنای تاریخی چهار برج شاهرخ خان راه اندازی شده که شهروندان و میهمانان نوروزی از اول تا هفتم فروردین ماه میتوانند ضمن شرکت در جشن‌های نوروزی این مکان از غرفه‌ها و بنای چهاربرج دیدن کنند.

شهردار بخش یزدان آباد همچنین به پیش بینی محل اسکان برای میهمانان نوروزی یزدانشهر اشاره کرد و گفت:: دو واحد خوابگاه و پارک کوهستان این شهر آماده اسکان میهمانان است.

وی افزود: بخش یزدان آباد ویترینی از آثار تاریخی و طبیعی غنی است و میتواند مقصد جذابی برای گردشگران باشد

انتهای پیام /ح

آمادگی یزدان شهربرای نوروز

برچسب ها: اخباراجتماعی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار