مدیرکل اوقاف لرستان از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: ۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی فعالیت تبلیغی خود را در بقاع متبرکه استان آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف لرستان،  با اشاره به برگزاری مراسم ویژه ایام نوروز در امام زادگان استان بیان داشت: در این راستا ۲۰۰ مبلغ به بقاع متبرکه استان اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه امام زادگان استان در این ایام میزبان زائران نوروزی هستند، افزود: این ایام فرصت مناسبی برای تبلیغ و تبیین ارزش‌ها در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

مدیرکل اوقاف لرستان عنوان داشت: با استفاده از ظرفیت مبلغان بومی و غیر بومی تلاش می‌شود فعالیت تبلیغی مؤثری در راستای تحکیم بخشی به باور‌های دینی جوانان و مصون سازی آنان در برابر هجمه‌های فرهنگی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در جبهه جنگ نرم باور و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از فرصت‌ها باید در برابر فتنه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام خاکباز به برپایی خیمه‌های معرفتی در بقاع متبرکه اشاره و عنوان کرد: مبلغان در این خیمه‌ها به تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و آثار آن، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و تبیین ارزش‌های دینی می‌پردازند و با پاسخگویی به شبهات دینی جوانان در راستای تحکیم بخشی به باور‌های دینی جوانان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح آرامش هاری با هدف بصیرت بخشی و روشنگری بین مهمانان بهاری در ایام نوروز و به میزبانی بقاع متبرکه برگزار می‌شود، افزود: حضور مبلغان در این طرح بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/م

اعزام ۲۰۰ مبلغ به بقاع متبرکه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.