سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که به مناسبت عید نوروز، 24 ساعت مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت درون استانی در نظر گرفته شده است.

24 ساعت مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت درون استانیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت این شرکت به مناسبت آغاز سال نو و عید نوروز، به عنوان عیدی به مردم، ۲۴ ساعت مکالمه درون استانی رایگان برای مکالمات ثابت به ثابت در نظر گرفته است.

صدری در اینستاگرام نوشت:

"رسم زیبای اهداء عیدی در ایام میمون و مبارک، پسندیده و مایه دلخوشی برای همه بوده است.

شرکت مخابرات ایران نیز به پیروی از همین رسم دیرین و خاطره انگیز، هدیه ای را برای مشتریان تلفن ثابت خود در نظر گرفته تا لحظاتی ماندگارتر داشته باشند.

عیدی امسال را مکالمه رایگان ۲۴ ساعته درون استانی برای مکالمات ثابت به ثابت در نظر گرفتیم تا قدمی در راستای مسولیت اجتماعی در بعد مشتریان صورت بگیرد.

در این طرح عیدانه، مشتریان می توانند از ساعت ۱۹:۴۵ روز ۲۹ اسفند همزمان با تحویل سال نو به مدت ۲۴ ساعت از این عیدی بهره مند شوند.

ضمن تبریک سال نو به همه شما هموطنان گرامی، امیدوارم با استفاده از این هدیه ناقابل، لحظات خاطره انگیز و خوشی را در کنار عزیزان خود داشته باشید."

24 ساعت مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت درون استانی

انتهای پیام/

24 ساعت مکالمه درون استانی رایگان در عید نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.