معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان از آغاز طرح نوروزی پليس در قالب قرارگاه نوروزی امام علی (ع) خبر داد .

آغاز به كار قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پليس كرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مجيد خواجوئی نژاد معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت : پليس در ايام نوروز 97 نيز همچون برنامه هر ساله با يك سري تدابير امنيتي، انتظامي و ترافيكي به استقبال سال جديد و خدمت رساني مضاعف به شهروندان و گردشگران نوروزي مي رود.


وی افزود: در همين راستا قرارگاه نوروزي امام علي(ع) با هم افزائي و مشاركت ادارات و نهادهايي كه در امر خدمات رساني ايام نوروز دخيل و موثر هستند از امروز در كليه رده هاي انتظامي شهرستان هاي استان امور هماهنگي و كار خود را آغاز خواهد كرد.

سرهنگ خواجوئی نژاد بيان داشت: اين نهادها شامل دانشگاه علوم پزشكي، ادارات راه و حمل و نقل، شهرداي، آتش نشاني، اورژانس، ميراث فرهنگي و ديگر ادارات خدماتي مرتبط هستند كه با همكاري نيروي انتظامي در طول ايام نوروز در ايستگاه هاي نوروزي و نقاط هدف به شكل مضاعفي خدمت رسان شهروندان و گردشگران ديار كريمان خواهند بود.

معاون هماهنگ كننده پليس استان با اشاره به حضور چشمگير گردشگران نوروزي در شهر كرمان يادآور شد: شهروندان مي توانند در صورت نياز به خدمات امدادي و خدماتي با سامانه هاي تعريف شده اين نهادها و در صورت برخورد با مشكلات امنيتي يا ترافيكي با سامانه 110 و يا قرارگاه مركزي امام علي (ع) پليس استان با شماره 7 رقمي 2182300 و با پيش كد 034 تماس حاصل نمايند.

وي با اشاره به اسقرار بيش از 60 ايستگاه نوروزي در مناطق هدف در كليه شهرستان هاي استان و حضور مضاعف كاركنان انتظامي در اين ايستگاه ها و همچنين تقويت تيم هاي گشتي تصريح كرد: ماموران مستقر در اين ايستگاه ها علاوه بر برقراري نظم و امنيت در امر راهنمائي گردشگران و توزيع يك سري بروشور آموزشي نيز اهتمام خواهند داشت.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان در پايان گفت : از شهروندان مي خواهيم ضمن رعايت اصول ايمني و مراقبت از منزل خويش در زمان رفتن به مسافرت به طور جدي موارد احتياط در رانندگي را نيز رعايت كنند تا ان شاء الله در سايه اين مشاركت هاي موثر و با تلاش شبانه روزي خادمان امنيت هيچگونه حادثه اي رخ ندهد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.