در هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا امشب پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، میلان و رم حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا امشب از ساعت 17 و 30 دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، میلان و رم حریفانشان را شکست دادند.

تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان کیه وو بود که با نتیجه سه بر دو به برتری رسید. هاکان چالهانغلو ابتدا روسونری را در دقیقه 10 پیش انداخت اما کیه وو در مدت یک دقیقه دو گل به میلان در دقایق 33 و 34 به ثمر رساند. در نیمه دوم میلان به بازی برگشت و با گلهای کوترونه و سیلوا در دقایق 54 و 82 سه بر دو پیش افتاد.  میلان در دقیقه 94 یک پنالتی نیز به دست آورد که کسیه این فرصت را از دست داد تا بازی سه بر دو تمام شود.

میلان با این پیروزی 50 امتیازی شد و همچنان ششم است. کیه وو نیز با 25 امتیاز شانزدهم است.

در دیگر مسابقه مهم ،آ اس رم در ورزشگاه اتزیو شیدا با قضاوت لوکا بانتی میهمان کروتونه بود که با ثبت یک کلین شیت دیگر موفق شد با گلزنی الشعراوی و ناینگولان، دو بر صفر پیروز شود و سه امتیاز دیگر به اندوخته هایش اضافه کند. جالوروسی با این پیروزی59 امتیازی شد و در رتبه سوم قرار دارد.

نتایج سایر مسابقات همزمان:

بنونتو یک  - کالیاری 2
تورینو  یک - فیورنتینا یک
هلاس ورونا صفر - آتالانتا 5

انتهای پیام/

پیروزی میلان مقابل کیه وو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.