رئیس پلیس پیشگیری استان همدان گفت: کار شبگرد ها قانونی و مورد اعتماد پلیس است.

کار شبگرد ها مورد اعتماد پلیس استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مهر آذین رئیس پلیس پیشگیری استان همدان با بیان اینکه پلیس سرمنشا امنیت است گفت: کار شبگرد ها قانونی و مورد اعتماد پلیس است.

وی با بیان اینکه طبق دستور العمل اجرایی ماه 122 برنامه 4 توسعه اقتصادی  موسساتی در جهت استخدام نگبهان و شبگرد تاسیس شد، گفت: موسسه های پدیده نظم هگمتانه همدان، نظم آفرینان همدان و حافظان مهر ولایت ملایر در جهت استخدام و به کارگیری نگهبان و شبگرد اقدام می کنند که تحت نظارت و پیگیری پلیس هستند.

مهرآذین به تشریح وظایف و اقدامات این موسسه ها پرداخت و گفت: استخدام نگهبان محلات، بیمارستان ها، شهرک های صنعتی، مراکز تجاری و مراکز حساس از جمله وظایف این نهاد ها و موسسات است.

رئیس پلیس پیشگیری استان همدان با بیان اینکه این افراد آموش ها و دورهای لازم را می گذرانند، خاطر نشان کرد:  افراد قبل از استخدام گزینش شده و سوابق کیفری و قضائیه  آن ها توسط پلیس مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این موسسات اقدامات خوبی در زمینه اشتغال انجام داده اند بیان کرد: تا کنون بیش از 5 هزار نفر در سطح استان توسط این موسسات جذب و استخدام شدند.

مهر آذین تاکید کرد: مردم به این موسسات  و شبگرد ها اعتماد کامل داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری استان همدان با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و آغاز سفر ها نوروزی یبان کرد: شهروندان قبل از خروج از منزل نکات ایمنی و امنیتی را در مورد منازل خود رعایت کنند.

وی در ادامه افرود: تامین روشنایی مناسب برای ورودی و خروجی منازل،  ایجا حفاظ مناسب برای پنجره ها، سپردن منزل به افراد امین و مورد اعتماد و عدم نگه داری وسایل گرانقیمت درمنزل از جمله اقدامات مهم برای جلوگیری از سرقت منازل است.

مهر آذین گفت: در نوروز حمل و جابجایی هر گونه وسایل منزل و اسباب کشی فقط با مجوز کلانتری محل مجاز است در غیر این صورت وسایل و خودور توقیف  می شود.

انتهای پیام/د.ا

مردم به شبگرد ها اعتماد کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.