رئیس پلیس راه استان همدان از رشد 40 درصدی تیم های گشت پلیس راهور در ایام نوروز خبر داد.

رشد 40 درصدی تیم های گشت پلیس راهوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان گفت:  120 تیم عملیاتی پلیس اقدام به رصد و کنترل محورهای ارتباطی استان در ایام نوروز می کنند.

 وی با بیان اینکه شمار تیم های حاضر در جاده های این استان حدود 40 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در گذشته  70 تیم اقدام به رصد و کنترل محورهای ارتباطی این استان می کردند که با قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و افزایش تردد، 50 تیم دیگر به این گروه ها افزوده شد.

عزیزی با بیان اینکه برای داشتن سفری ایمن و بدون دغدغه توجه به توصیه های دلسوزانه پلیس ضروری است، گفت: یکی از مهمترین عوامل بروز سوانح جاده ای به ویژه در ایام نوروز، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: یکی از اولویت های پلیس در نوروز 97 برخورد با تخلفات حادثه ساز با هدف پیشگیری از بروز سوانح فوتی است.

وی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی راننده منجر به کاهش تسلط وی به خودرو و تصادف می شود، بیان کرد:  بیشتر مواقع خروج از جاده اصلی و واژگونی خودرو را در پی دارد.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: مسافران نوروزی عجله ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند و با آرامش رانندگی کرده و از فضای پیرامونی لذت ببرند.

انتهای پیام/د.ا

 تیم های گشت پلیس راهور  40 رشد دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.