مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد تا هفتم فروردین ۹۷ خبرداد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: باتوجه به استقبال گروه‌های موسیقی استان جهت شرکت در دومین جشنواره موسیقی کویرنشینان و نگاه کیفی و کمی بالاتر، دبیرخانه این جشنواره، مهلت ارسال آثار را در بخش استانی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه هفتم فروردین ۹۷ تمدید کرد.

جوادیان زاده افزود: در بخش منطقه‌ای استان‌های یزد، کرمان و کرمان جنوب، اصفهان، خراسان جنوبی و سمنان در این جشنواره شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: جشنواره موسیقی کویرنشینان با هدف پاسداشت قرن‌ها تلاش مردمان صبور خطه کویر در حفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش موسیقی با فرازهاى درخشان معاصر کشورمان برگزار می‌شود.

جوادیان زاده افزود: این جشنواره در بخش استانی در دو بخش رقابتی و جنبی در شاخه‌های گروه نوازی موسیقی ایرانی و گروه‌نوازی موسیقی پاپ برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان با توجه به تمدید تا هفتم فروردین ۹۷ برای شرکت در این جشنواره فرم‌ها و نمونه آثار لازم را به دبیرخانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود و برای شرکت در جشنواره موسیقی کویرنشینان محدودیت سنی وجود ندارد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این جشنواره هم در شاخه‌های گروه نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی، آهنگسازی موسیقی ایرانی، آهنگ‌سازی ارکسترال و پژوهش برگزار می‌شود.

جوادیان زاده زمان برگزاری این جشنواره را اواخر فروردین ماه سال آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/ ی

 ۷فروردین ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی کویرنشینان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.