معاون صدای مرکز یزد؛

اختتامیه نخستین جشنواره سرود وموسیقی نغمه های کویر در یزد

معاون صدای مرکز یزد گفت: اختتامیه نخستین جشنواره سرود وموسیقی نغمه های کویر امشب ساعت 18 در سالن شهید عباسپور یزدبرگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيروس معاون صدای مرکز یزد گفت: يکصد اثر موسيقی از هنر مندان استان یزد با حضور داوران اين جشنواره ارزيابی , انتخاب و برای داوری آماده شد .

سيروس حمايت از توليد آثار فاخر موسيقی، شناسايی فعالان موسيقی استان، ظرفيت سازی و بهره گيری از شعرای جوان در راستای شکوفايی استعدادهای نو را از جمله اهداف برگزاری اين جشنواره برشمرد.

وی گفت: بيش از 100 اثر در دو بخش، بخش ويژه با موضوع چهلمين سالگرد انقلاب اسلامی، اقتصادمقاومتی و شهدای مدافع حرم و بخش اصلی يزد سرزمين من شامل يزد شهر جهانی، دارالعلم ودارالعباده، تاريخ و فرهنگ يزد و دفاع مقدس به دبير خانه جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است اختتامیه نخستین جشنواره سرود وموسیقی نغمه های کویر امشب ساعت 18 در سالن شهید عباسپوریزد با تجلیل از برگزیدگان و پیشکسوتان عرصه موسیقی برگزار می شود.

لازم به ذکراست : مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر فردا 08/11/96 از ساعت 18:30 تا 20 به تهیه کنندگی : حامد ژیانپور و علی نوابی و کارگردانی مهدی کارگر بطور زنده از سیمای شبکه تابان پخش می شود .

انتهای پیام/ ی

اختتامیه نخستین جشنواره سرود وموسیقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.