سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری جشنواره موسیقی کویر نشینان در استان یزد خبر داد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: جشنواره موسیقی کویر نشینان در دو بخش استانی و منطقه ای، در فروردین ماه سال آینده به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

علی غیاثی افزود: این جشنواره دربخش استانی در دو بخش رقابتی و جنبی درشاخه های گروه نوازی موسیقی ایرانی و گروه نوازی موسیقی پاپ برگزارمی گردد و در بخش منطقه ای نیز استان های یزد، کرمان، کرمان جنوب، اصفهان، خراسان جنوبی و سمنان در این رویداد هنری شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره درشاخه های گروه نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی، آهنگسازی موسیقی ایرانی، آهنگسازی ارکسترال و پژوهش نیز برگزار می شود.

غیاثی گفت:جشنواره موسیقی کویرنشینان در راستای  پاسداشت قرن ها تلاش مردمان صبور خطه کویر درحفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش موسیقی با فرازهاى درخشان معاصر کشورمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای شرکت در جشنواره موسیقی کویرنشینان محدودیت سنی وجود ندارد افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره موسیقی کویر نشینان می توانند تا ٢٢ اسفند ماه سالجاری فرم ها و نمونه آثار لازم را به دبیرخانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است ارسال نمایند.

انتهای پیام/ غ

یزد میزبان جشنواره موسیقی کویرنشینان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار