بیش از یک میلیارد و 538 میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 612 زوج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه 612 مورد کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال خبر داد و گفت: بیش از یک میلیاردو538میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان817میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد تأمین‌شده است، افزود: بیش از 720 میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی در قالب کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند ازابتدای امسال پرداخت شده است.
صفری افزود : در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد، خدمات مشاوره‌ای نیز باهدف تحکیم نهاد خانواده وآشنایی با سبک زندگی اسلامی ،درجهت تقویت باورهای دینی ، آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امدادبرگزار می شود.
وی افزود: خدمات مشاوره‌ای ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت و دوره‌های آموزشی برگزارشده برای زوج‌های جوان موجب شده است تا آمار طلاق در بین زوجهای تحت حمایت کمیته امداد به پایین ترین سطح در جامعه برسد وزندگی پایدارتری داشته باشند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 328زوج تحت حمایت در انتظار دریافت جهیزیه هستندگفت: تلاش می‌کنیم با زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، افراد پشت نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج از این نهاد به صفر برسد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: به منظور کمک به خانواده های نیاز مند وبی بضاعت به ویژه تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت وهم افزایی منابع به منظور کمک به تامین جهیزیه مددجویان تحت حمایت تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد وموسسه خیریه آبشار عاطفه ها منعقد شده است.
صفری با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

انتهای پیام/ن

پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.