معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس گفت: آیین اهدای ۷۰۰ نشان خدمت به خادم‏یاران فرهنگی نماز و مناسبت‏‌های ویژه حرم مطهر امام رضا (ع) برای اولین‌‏بار با عنوان «قرار خدمت» برگزار شد.

اهدای نشان «قرار خدمت» به ۷۰۰ خادم‏یار فرهنگی امام رضا (ع)به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی در مراسم اهدای نشان به خادم‏یار فرهنگی امام رضا (ع) افزود: نشان خدمت بهانه‌‏ای برای نوکری در بارگاه اهل بیت (ع) است و همه ما به دنبال یک هدف و رسالت سنگین هستیم و آن خدمت و تربیت نفوس خویش و زائران بارگاه منور امام رضا (ع) است.

وی تصریح کرد: این تربیت بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است و به این معناست که باید تربیت دینی را با عمل به آن به نمایش گذاشت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس گفت: اهل بیت (ع) با عمل خویش مردم را به راه راست هدایت می‏کردند و ما که مفتخریم در بارگاه امام هشتم خدمت می‏‌کنیم، باید مراقب اعمال و کردار خویش باشیم تا هر کدام به تنهایی الگوی رفتاری برای دیگران قرار بگیریم، لذا مسئولیت گرفتنِ نشان خدمت خیلی سنگین است.

حجت السلام و المسلمین سیدجلال حسینی افزود: هر کدام ما بعد از یک روز خدمت در حرم رضوی باید از خود بپرسیم که چقدر امروز توانستیم به زائر امام رضا (ع) خدمت دینی کنیم.

انتهای پیام// ف. غ
 

اهدای نشان «قرار خدمت» به خادم‏یاران فرهنگی امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.