امسال ۸۰۰ مسجد در سطح خراسان رضوی ، میزبان ۸۰ هزار نفر معتکف خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سید حسین علیزاده دبیر اجرایی ستاد اعتکاف خراسان رضوی با بیان اینکه پارسال در ۷۸۰ مسجد، مراسم معنوی اعتکاف با حضور ۷۳ هزار معتکف برگزار شدگفت: امسال ۸۰۰ مسجد در سطح استان، میزبان ۸۰ هزار نفر معتکف است که در روز‌های ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه در ایام البیض ماه رجب به اعتکاف معنوی مشغول خواهند شد.

وی افزود: پارسال در شهر مشهد مراسم معنوی اعتکاف در ۱۶۶ مسجد برگزار شد و پیش بینی می‌شود امسال ۱۷۵ مسجد میزبان معتکفان ماه رجب باشند.

دبیر اجرایی ستاد اعتکاف خراسان رضوی  گفت: به منظور ارائه خدمات فرهنگی به معتکفان، مبلغانی برای این برنامه معنوی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: اجرای طرح زلال قرآن، تصحیح قرائت نماز، محافل انس با قرآن، حلقه‌های معرفت نیز برای معتکافان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شهرستان‌های متقاضی مبلّغ باید تا ۲۵ اسفند ماه تعداد مبلّغان مورد نیاز را اعلام کنند.

دبیر اجرایی ستاد اعتکاف خراسان رضوی افزود: به منظور پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و جلوگیری از اشاعه افکار ضاله در بین جوانان، جلسات پرسش و پاسخ با رویکرد پاسخگویی به شبهات دینی، مسابقات فرهنگی و روایت گری روایان دفاع مقدس در اعتکاف سال ۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.