در این بسته مهمترین رویدادهای خبری احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در اسفند ماه 96 را می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته مهمترین رویدادهای احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در اسفند ماه 96 را می‌خوانید.

خبر‌هایی درباره تخلفات مالی مناطق آزاد شنیده‌ام که بی‌ارتباط با بقایی نیست/ منشأ تصمیمات نادرست احمدی‌نژاد، حلقه اطرافیان وی بود
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد گفت: درباره تخلفات مالی مناطق آزاد شنيده‌ام كه پاره‌ای از آن موارد بی ارتباط با آقای بقايی نیست.

از

تمام ظرفیت‌های ما را دارند با برجام می‌برند/ برجام هیچ چیزی برای دفاع ندارد
دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: برجام روز توافق با برجام امروز، تفاوتی از زمین تا آسمان دارد.

آقای رییس جمهور! نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد/دشمن سعی دارد بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند
دستاورد‌های انقلاب را باید با دقت بررسی کنیم/نباید بگذاریم این دستاوردها لطمه بخوردرئیس مجلس خبرگان گفت: آقای رئیس جمهور در دستگاه های شما کسانی هستند که حداقل انقلابی نیستند و حداکثر مقداری با انقلاب فاصله دارند. آقای رييس جمهور نگذاريد انقلاب به دست نا اهلان بيفتد.

دفع فتنه‌ها همه به برکت امامت و ولایت فقیه بوده است
نماینده مازندران در مجلس خبرگان گفت: دفع فتنه‌ها همه به برکت امامت و ولایت فقیه بوده است و امام راحل فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند.

فامیل سالاری در دستگاه‌های دولتی، ظلم به نظام و مردم محسوب می‌شود
عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: فامیل‌سالاری و عدم شایسته سالاری در دستگاه‌های دولتی ظلم به کشور، نظام و مردم تلقی می‌شود.

انتقاد از بازگشت خوی اشرافی‌گری و فساد و تبعیض/ برخی از مطالبات رهبر انقلاب بر زمین مانده است
نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه اتاق فکری وجود دارد که در پی ارتجاع فرهنگی و اقتصادی و در تقابل با اندیشه امام است،‌گفت: نتیجه آن بر زمین ماندن مطالبات رهبری و سهل انگاری در حل مشکلات مردم است.

فامیل‌سالاری در برخی نهادها، اقدام پنهان ضدانقلابی است/مسئولان نباید نسبت به رواج این پدیده ساکت بمانند
دخیل کردن عواملی جز شایسته سالاری در انتصابها مکنب امام و انقلاب را زیر سوال می‌برددبیرکل جمعیت جانبازان گفت: فامیل‌سالاری یک اقدام پنهان ضدانقلابی است و باعث می شود افراد روابط پنهان را در بدست آوردن موقعیت‌های شغلی دخیل کنند.

از

 

دولت در بحث ایجاد اشتغال به خود فریبی روی آورده است
وزیر اسبق کار گفت: دولت در بحث ایجاد اشتغال به مبانی موضوع و مقدمه واجب آن توجه نداشته و ناچارا به خودفریبی روی آورده است.

انتظارات مردم برای ایجاد اشتغال برآورده نشده است/برگزاری کنگره حزب وحدت و همکاری ملی در اوایل اردیبهشت 97
/دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: مردم انتظار ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را دارند و مسئولان نتوانسته‌اند این انتظار را برآورده کنند.

عامه مردم مدافع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند/ تصویب این طرح نقطه مثبتی در کارنامه وکلای ملت خواهد بود
عامه مردم مدافع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند/ تصویب این طرح نقطه مثبتی در کارنامه وکلای ملت خواهد بودعضو شورای مرکزی جمنا گفت: عامه مردم و افکار عمومی مدافع طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان هستند.

شفافیت مالی مسئولان، اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت:شفافیت مالی مسئولان، امر بسیار مهمی است و اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد.

اتحادیه اروپا تا رسیدن به استقلال کامل سیاسی فاصله زیادی دارد/شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به فعالیت خود ادامه می‌دهد
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: اتحادیه اروپا تا رسیدن به استقلال کامل سیاسی فاصله زیادی دارد و نتوانسته در عرصه جهانی مستقل رفتار کند.

اگر فساد سیستماتیک باشد، کاری حل نمی‌شود
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: فقط بگوییم اموال مسئولان برگردد اما فساد به صورت سیستماتیک در جای دیگر باشد، کاری حل نمی‌شود.

از

تعریف رجل سیاسی باید تبدیل به آیین نامه داخلی برای شورای نگهبان شود
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: تعریف رجل سیاسی نیازمند قانون‌مندتر شدن و تبدیل به آیین نامه داخلی برای شورای نگهبان است.

برگزاری نشست مشترک مجلس و خانه احزاب برای بررسی اشکالات قانون جدید احزاب
برگزاری نشست مشترک مجلس و خانه احزاب برای بررسی اشکالات قانون جدید احزابرئیس کمیته حقوقی و داوری خانه احزاب از برگزاری نشست مشترک مجلس و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در 14 اسفند سال جاری خبر داد.

احمدی‌نژاد باید در رفتارهای خود تجدید نظر کند
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: احمدی‌نژاد گاهی توهماتی دارد که در زمان ریاست جمهوری هم این توهمات را بیان می‌کرد، وی باید در رفتار‌های خود تجدید نظر کند.

از

فعالان سیاسی در قبال رفتار‌های خود مسئولیت پذیر باشند/تعدد احزابی که به گرفتن مجوز بسنده کردند، عامل اصلی جدی نگرفتن تشکل‌هاست
فعالان سیاسی در قبال رفتار هایی که از خود بروز می‌دهند مسئولیت پذیر باشند/دلیل اینکه احزاب جدی گرفته نمی‌شوند تعدد احزابی است که به مجوز بسنده کرده انددبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان گفت: متاسفانه احزاب در بیشتر موارد جدی گرفته نمی‌شوند،شاید تعدد احزاب که به گرفتن مجوز بسنده کرده اند دلیل آن باشد.

انتظار مردم از مسئولان، برخورد اساسی با قانون شکنان، تفرقه‌افکنان و برهم زنندگان امنیت است
عضو مجمع تشخیص درباره ناامنی اخیر در خیابان پاسداران تهران تاکید کرد: شهدای امنیت در هر لباسی، پای امنیت سرزمین خود ایستادند.

کسانی که در گذشته خود را خادم ملت می دانستند امروز در کنار دشمنان می ایستند/مدیران دیروز و امروز باید اشتباهات خود را بیان و عذرخواهی کنند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گاهی کسانی که در گذشته خود را خادم ملت می‌دانستند امروز در کنار دشمنان می ایستند و با ادبیات دشمن صحبت می‌کنند.

رفتارهای خشونت‌طلبانه دراویش آشوبگر محکوم است/ آنها بویی از انسانیت نبرده‌اند
عضو حزب مردم سالاری گفت: اقدام خشونت طلبانه دراویش آشوبگر محکوم است زیرا با خشونت، امنیت و آزادی آسیب می‌بیند.

مدیریت کشور در چنگال دیوان‌سالاری مفرط اسیر شده است/مسئولان از به وجود آمدن رانت در کشور جلوگیری کنند
مدیریت کشور در چنگال دیوان‌سالاری مفرط اسیر شده استدبیرکل جمعیت رهپویان گفت: مدیریت کشور در چنگال دیوان‌سالاری مفرط اسیر شده که این مسئله به نوعی ارتجاع و بازگشت به عقب تلقی می‌شود.

از

تنها مدل کارآمد در نظام اسلامی مدیریت جهادی است/افتخار مدیران باید خدمتگذاری به محرومان باشد
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مدل مدیریتی کارآمد در نظام اسلامی که می‌تواند پاسخگوی نیازها باشد، مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار