فرماندار شهرستان دیر گفت: زیرساخت‌های علمی و آموزشی شهرستان دیر توسعه می‌یابد.

بهبود وضعیت زیرساخت‌های علمی و آموزشی شهرستان دیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمزه اعتماد صبح پنجشنبه در آیین افتتاح سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور دیر اظهار داشت: شهرستان دیر دارای ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیار زیادی است که باید فضا برای شکوفایی این استعداد‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف در شهرستان دیر با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم با همکاری همه جانبه شاهد بهبود وضعیت زیرساخت‌های علمی و آموزشی شهرستان دیر باشیم.

حمزه بحرانی رئیس دانشگاه پیام نور واحد بندر دیر نیز اظهار داشت: این دانشگاه نزد مردم و مسئولین شهرستان از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار و کمک‌های خوبی در این راستا انجام گرفته است.

وی به افتخارات کسب شده توسط دانشگاه پیام نور واحد دیر اشاره و افزود: سال گذشته این واحد دانشگاهی در زمینه جذب دانشجو رتبه برتر بین دانشگاه‌های پیام نور استان را بدست آورد.

بحرانی بیان کرد: همچنین در بحث برگزاری آزمون‌های پیام نور چند ترم متوالی با اختلاف کمی حائر رتبه دوم استان شده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد بندر دیر گفت: تیم اعزامی دانشگاه پیام نور دیر در نخستین مسابقات دو و میدانی رعد که به مناسبت بزرگداشت نام شهید رئیسعلی دلواری و هفته بوشهر در دلوار برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.

وی با بیان اینکه در زمینه پژوهشی نیز موفقیت‌های متعددی کسب شده است، اضافه کرد: با این روند افتخارآفرینی دانشجویان، آینده روشنی را برای این دانشگاه ترسیم کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

یحرانی خاطرنشان کرد: سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور دیر با ظرفیت ۳۵ نفر و با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال ساخته شده که دارای سیستم وی اس پی، میز کنفرانس، پرده نمایش و ویدئو پروژکتور و سیستم‌های کابل‌کشی برای اینترنت است که علاوه بر جلسات خود دانشگاه می‌تواند به ادارات شهرستان نیز خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/م

زیرساخت‌های علمی و آموزشی شهرستان دیر توسعه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.