طرح خدمات نوروزی در جاده‌های استان مرکزی با رزمایش انتظامی و ترافیکی طرح نوروزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛طرح خدمات نوروزی در جاده‌های استان مرکزی با برگزاری رزمایش انتظامی و ترافیکی طرح نوروزی ۱۳۹۷ با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی  این استان آغاز شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی دراین رزمایش گفت:: نیروی انتظامی استان با آمادگی ۱۰۰ درصدی و بهره‌گیری از تمام توان خود در تعطیلات نوروز از امروز تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ در خدمت مردم است.

سردار عزیزی افزود: ۲۴ ایستگاه پلیس در محل‌های اسکان و اقامت مسافران و تفرجگاه‌ها مستقر می‌شوند تا امنیت این مناطق را برقرار کند.

کنترل راه‌های استان مرکزی با ۵۵ تیم محسوس و نا محسوس

سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی هم گفت:: در تعطیلات نوروز ۵۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس بصورت شبانه روزی تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان را پوشش می‌دهند.

سرهنگ کهریزی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد تصادفات محور‌های سال گذشته به علت واژگونی رخ داده است، افزود: بیشترین علت تصادفات سال ۹۶ هم عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی هم گفت:: در زمینه نظارت کمیته بازرسی تشکیل شده که قیمت‌های اماکن اقامتی و پذیرایی و سایر مراکز فروش کالا کنترل و همچنین بازرسی از اماکن و مراکز خدمات‌رسان در راه‌های مواصلاتی انجام می‌شود.

طرح ویژه‌ی نوروزی دستگاه‌های خدمات رسان از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین در استان مرکزی اجرا می‌شود.

 

آغاز طرح خدمات نوروزی در جاده‌های استان مرکزی + عکس

آغاز طرح خدمات نوروزی در جاده‌های استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.