شهردار اراک از توزیع میوه شب عید در ۵ نقطه اراک خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ تاجران شهردار اراک در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری میوه شب عید اراک در ۵ نقطه از شهر که دارای جای پارک مناسب و دسترسی به آن‌ها آسان باشد عرضه خواهد شد.

تاجران با اشاره به اینکه شهرتکانی اراک آغاز شده از گلکاری میادین و سایر نقاط، آذین بندی شهری، خط کشی معابر، نصب تابلو‌های مورد نیاز و سایر اقدامات هم خبرداد.

وی با بیان اینکه برای اسکان مسافران هم مکان‌های مناسب در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برای اینکه از سکونت مسافران نوروزی در حاشیه جاده‌ها و میدان امام خمینی ورودی اراک جلوگیری شود قصد داریم مسافران را در پارک‌هایی مانند امیرکبیر، ایرالکو، مسافر و جنگلی سکنی دهیم و درخواست مجوز سکونت مسافران در پارک آلومینیوم اراک داریم.

شهردار اراک از نصب ۴۴ المان نوروزی در روز‌های پایانی سال ۹۶ خبرداد و گفت: پخش اذان در پارک‌های مسافرپذیر و مراسم ویژه گلزار شهدا از جمله برنامه‌های مدنظر برای ایام نوروز هستند وهمچنین برخی از پروژه‌های عمرانی شهری با کمک آب و فاضلاب به انجام رسید و جمع آوری شد.

نصب ۴۴ المان نوروزی در زو‌های پایانی سال ۹۷ در اراک

شهردار کلانشهر اراک عنوان کرد: برای شب چهارشنبه آخر سال نیز برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته ایم تا شاهد مشکلاتی جبران ناپذیر در این شب نباشیم.

وی استقرار ۲ دستگاه آمبولانس در محور‌های نزدیک اراک برای رسیدگی به حوادث جاده ای، استقرار کشیک‌های شبانه روزی شهرداری، مراسم و نمایشگاه‌های مختلف، نمایش‌های خیابانی، مسابقات ورزشی، استقرار اتوبوس اراک گردی، را از کار‌های در دست اقدام شهرداری اراک عنوان کرد.

انتهای پیام / ج

توزیع میوه شب اراک عید در ۵ نقطه

برچسب ها: نوروز ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.