در پی بوجود آمدن اغتشاشات فرقه‌ایی اخیر حوزه علمیه قم بیانیه ای صادر نمود.

بیانیه حوزه علمیه سراسر کشور در مقابل فتنه شیعه لندنیبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی، فتنه اخیر شیعیان انگلیسی، که با هدف قرار دادن شیعه واقعی، سعی در اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل سنت دارند، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بیانیه‌ای صادر نمود.

در قسمتی از این بیانیه آمده است:

 اعمال مشترک آشوبگران و فتنه گران و اختلاف افکنان بین شیعیان و اهل سنت در توهین به پرچم جمهوری اسلامی و اعلام حمایت دشمنان اسلام از آنها؛ جنایتی نیست که جریان‌ها و شخصیت‌های حامی آنان به راحتی بتوانند توجیهات فریبکارانه و مدیریت پیدا و ناپیدای استکبار جهانی از آنان را انکار نماید.

گروهای افراطی و مدعی ولایت و پیروان تشیع انگلیسی با تکثیر و توزیع سخنرانی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای تحت امرشان که مشتمل بر افترا و توهین به مرجعیت امام راحل عظیم الشان، هشت سال دفاع مقدس، ولایت فقیه و به سخره گرفتن خون شهدای عزیزمان می‌باشد و متعاقب هماهنگی استکبار و وهابیت افراطی و این گروهای انحرافی پیاده نظام آن‌ها به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حریم سفارت، هتاکی و پس از انجام ماموریت نمایشی، با حمایت علنی دولت انگلیس آزاد شدند.

 متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بیانیه حوزه علمیه سراسر کشور در مقابل فتنه شیعه لندنی

 

بیانیه حوزه علمیه سراسر کشور در مقابل فتنه شیعه لندنی

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: قرآن ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محمد شرافت
۰۸:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سلامت معنوی بعد فراموش شده سلامت قطعاً همه ما شاهد توکل و توسل بیمارانمان به ذات حق تعالی و معصومین (سلام ا... علیهم اجمعین) بوده‌ایم و بسیار شنیده‌ایم که بیماران آگاهانه و با اعتقاد همه چیز را به حضرت حق واگذار می‌کنند و طلب شفا از او می‌نمایند. اما اگر از ما بپرسند چه جایگاهی برای شفای بیماران در ابعاد معنوی قایل هستیم، تقریباً باید اذعان کنیم که مستند علمی برای آنها تهیه نکرده‌ایم و اصولاً نمی‌دانیم و یا نمی‌توانیم از میزان تاثیر اعتقادات مذهبی و معنوی بر سلامت مطلع شویم و آن را به کار گیریم. این نقصان امروز بیش از همیشه در ساختار مدیریت سلامت نمایان شده است. به همین جهت دنیای پیشرفته،/
مهندس محمد شرافت