مدیرکل برنامه‌ریزی و هماهنگی طرح‌های بنیاد مسکن گفت:در سال گذشته برای 53 هزار مسکن روستایی با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر ،سند مالکیت صادر شد .

صدور بیش از 53 هزار جلد سند مسکن روستایی/ افزایش صدور اسناد مسکن روستایی در روزهای پایانی سالغلام رضا مجیدی مدیرکل برنامه‌ریزی و هماهنگی طرح‌های بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان‌اینکه در سال 96 ،باید 120  هزار جلد سند مالکیت روستایی را صادر می‌کردیم گفت: از این میزان ۵۳ هزار جلد سند مالکیت در روستا‌های شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر صادر شده است.


وی در ادامه افزود: مقرر شده بود ۶۰ هزار سند مالکیت شهری در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر صادر شود که از این تعداد تا به امروز ۲۲ هزار جلد سند صادر شده است.


مدیرکل برنامه‌ریزی و هماهنگی طرح‌های بنیاد مسکن تصریح کرد: به طور معمول در روز‌های پایانی سال صدور پروانه ساختمانی و سند مالکیت در شهر‌ها و روستا‌ها افزایش قابل ملاحظه‌ای دارد.


مجیدی تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح صدور سند مالکیت برای واحد‌های روستایی و شهری ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار جلد سند روستایی و ۱۸۷ هزار جلد سند شهری صادر شده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و هماهنگی طرح‌های بنیاد مسکن با اشاره به اینکه باید مرجع اصلی صدور پروانه‌ساختمانی ضوابط را اعلام کند گفت: دهیاری‌ها موظف هستند امسال ۹۰۰ هزار و ۱۳۵ فقره خدمات فنی و ساختمانی را صادر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار