دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: فعالیت‌های دادستانی به عنوان مدعی العموم با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی در حوزه بازار شب عید، از دو ماه پیش شروع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: دادستانی قزوین در این ایام نظارت‌های خود را برای کنترل بازار شب عید در ابعاد مختلف کمی و کیفی در صنوف مختلف اعمال خواهد کرد و هر کجا مشاهده شود که حقوق مردم و جامعه مورد تضییع برخی افراد قرار می‌گیرد به همراه سایر سازمان‌های نظارتی ورود پیدا می‌کند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: به صنوف مختلف که اقلام ضروری شب عید را توزیع می‌کنند تذکرات لازم داده شده است تا شاهد مشکلاتی از جمله کمبود اقلام و افزایش قیمت‌های نامتعارف و غیر قانونی نباشیم.

وی گفت: فهرستی از توزیع کنندگان اصلی و به اصطلاح عمده فروش‌ها تهیه شده است تا در صورتی که بخواهند با توزیع کالا موجب افزایش قیمت غیرقانونی در بازار شوند مورد پیگرد قضایی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: برای کنترل قیمت‌ها و حتی کیفیت اجناس و مواد خوراکی بازار، تیم‌های نظارتی با حضور بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و همچنین نمایندگان اصناف و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظارت دادستانی قزوین بر بازار شب عید

برچسب ها: قوه قضاییه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار