دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی نخستین و اصلی‌ترین وظیفه مدیران در نظام جمهوری اسلامی است ضمن اینکه جلوگیری از مفاسد هم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان صبح امروز در دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان کردستان، با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دنبال ایجاد بستری آرام و توام با امنیت است، گفت: دنبال این هستیم که مسافران در آرامش و امنیت کامل مسافرت خوبی داشته باشند و بتوانند ساعات خوبی را در کردستان تجربه کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران در دستگاه‌های مختلف در سطح استان بیان کرد: متاسفانه برخی از مدیران که مدیر جمهوری اسلامی هستند، تنها وظیفه‌ خود را به دستگاه مربوطه خلاصه کرده‌اند.

الله‌مرادی تاکید کرد: حفظ ارزش‌های اسلامی نخستین و اصلی‌ترین وظیفه مدیران در نظام جمهوری اسلامی است ضمن اینکه جلوگیری از مفاسد هم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه رعایت حدود شرعی در خدمات‌رسانی در ستاد سفر را متذکر شد و گفت: باید قرارگیری بانوان و آقایان در پایگاه‌های خدمات‌رسانی بازنگری‌ شود.

  الله‌مرادی توطئه‌های دشمنان در راستای حذف ارزش‌های دینی و اسلامی در جوامع اسلامی را یادآوری کرد و گفت: این نکته را نباید فراموش کنیم که در جنگ نرم قدم به قدم ارزش‌های ما را از بین می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه در معرفی استان نباید، تنها به رقص کردی توجه نشود، گفت: مقام معظم رهبری کردستان را استان فرهنگی معرفی کردند و این نام‌گذاری به واسطه وجود نخبگان و فرهیختگان آن است.

وی در ادامه به توزیع برخی اقلام یارانه‌ای برای تنظیم بازار در روزهای پایان سال گریزی زد و اظهار کرد: این جای انتقاد دارد که بیش از 95 درصد برنج یارانه‌ای که قرار بود در بین مردم توزیع شود به کارمندان و فروشگاه‌های دولتی داده شده و این اجحاف در حق مردم عادی است.

الله‌مرادی در پایان با بیان اینکه تک تک مسوولان در مقابل خون شهدا مسوول هستند، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم به این ارزش‌ها بی‌توجهی شود و در برنامه‌های فرهنگی حفظ ارزش‌هایی که خون شهدا برای حفظ آنها ریخته شده امری ضروری است.

انتهای پیام/ د م

مسوولان در مقابل خون شهدا مسوول هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار