فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در این شهرستان، کاهش ۹ درصدی سرقت‌ها و کشف بیش از ۲۶ تن مواد مخدر طی ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۹۲۷ سارق حرفه‌ای در ۱۱ ماهه نخست سال جاری شدند که آمار‌ها بیانگر کاهش ۹ درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲۶ تن و ۳۵۳ کیلوگرم انواع موادمخدر بیان کرد: با اقدامات شبانه روزی ماموران انتظامی ایرانشهر در ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۱۰۴ هزار عدد قرص روانگردان، ۹۵۰ هزار و ۷۲۶ نخ سیگار قاچاق نیز از دستاورد‌های دیگر این طرح می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران در ۱۱ ماه گذشته ۸۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از ۴۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است که آمار‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به طرح‌های مختلف فرهنگ ترافیک افزود: پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۱۷۲۸ دستگاه خودرو و ۱۷۹۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف کرد.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح های امنیتی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار