استاندار کرمان گفت: ایام نوروز فرصتی برای استان کرمان است، زیرا رونق اقتصادی ایجاد شده و زمینه بازدید علاقه‌مندان از ظرفیت‌های تاریخی، میراثی و گردشگری فراهم می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: ارزیابی از وضعیت خدمات دهی به مسافران نوروزی نیز باید مد نظر قرار گیرد.
وی بر ساماندهی وضعیت ترمینال شهر کرمان تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه گذار این پروژه در صدد سرمایه گذاری در فاز دوم این پروژه بود و نمی‌دانم جرا منصرف شد و فرماندار کرمان باید این موضوع را پیگیری کند.
وی عنوان کرد: نشاط اجتماعی باید ایجاد شود و فضای شهری به گونه‌ای آماده شود که مردم با دیدن آن متوجه تغییرات و آمدن فصل جدید شوند.
استاندار کرمان بر تهیه تیزر تبلیغاتی برای پخش از شبکه‌های سراسری تاکید کرد و گفت: برخی استان‌ها به صورت سنتی گردشگرپذیر بوده اند و استان‌هایی مانند کرمان که در لایه‌های دوم قرار دارند باید با معرفی بیشتر به مقصد‌های گردشگری اضافه شوند.
رزم حسینی اظهار کرد: انتظار داریم در جاده‌های استان به نحوی مدیریت شود که حوادث جاده‌ای به کمترین میزان ممکن برسد و در این زمینه برای جلوگیری از ورود اتباع بیگانه غیرمجاز نیز برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد.
استان کرمان که با ۷۰۰ اثر تاریخی ثبت ملی و پنج اثر ثبت جهانی و نیز داشتن جاذبه‌های طبیعی و محور‌های گردشگری متعدد گرمسیری و سردسیری، از ظرفیت‌های زیادی برای رشد در حوزه گردشگری برخوردار است.
انتهای پیام/ی

کرمان دارای 5اثر ثبت جهانی است

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار