سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان از احداث، تجهیز و بهره برداری پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری راز و سه پانسیون حصارچه، یکه صعود و کلاته ابریشم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نعمتی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان تصریح کرد: هزینه ساخت پانسیون‌ها توسط خیرین بنیاد نیکوکاران مفید و هزینه مبلمان و وسایل داخل پانسیون نیز توسط شبکه بهداشت راز انجام شد.

وی همچنین به راه اندازی و افتتاح مرکز موقت خدمات جامع سلامت راستقان و تامین نیرو‌های بهداشتی و درمانی این مرکز اشاره کرد.

نعمتی تاکید کرد: رایزنی و جذب خیرین جهت احداث ساختمان مرکز جدید خدمات جامع سلامت راستقان انجام شده، زمین از سوی یک خیر و ۲۴۰ میلیون تومان هزینه ساخت توسط دو خیر اهدا شده کلنگ زنی این پروژه در دهه فجر انجام شده است.

وی از دیگر اقدامات این شبکه در سال جاری به تعمیر و بازسازی و ایجاد یک سالن آموزش و یک اتاق تزریقات جدید در مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز اشاره کرد.

نعمتی از دیگر اقدامات این شبکه به دیوار کشی ۲۳ خانه بهداشت، مرمت و بازسازی ۳۷ مرکز، خانه بهداشت و پانسیون و تجهیز کلیه یخچال‌های واکسن مراکز به سیستم هشدار دهنده اشاره کرد.

انتهای پیام/آ

 

مرمت و باسازی ۳۷ مرکز بهداشت در شهر راز و جرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.