فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از کشف و ضبط ۴ هزار و ۸۵۰ عدد انواع ترقه و مواد آتش زای غیرمجاز از چند واحد صنفی متخلف خبر داد.

کشف حدود پنج هزار انواع ترقه در آبدانانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان  بیان کرد :4هزار و 850عدد انواع ترقه و مواد آتش زای غیر مجاز از چند واحد صنفی متخلف کشف و ضبط شد.

وی اظهارکرد: ترقه ها و مواد آتش زا که از سوی اصناف و بازاریان در آبدانان به فروش می رسید، طی هماهنگی های بعمل آمده بامقامات قضایی شهرستان توسط ماموران کلانتری مرکزی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان اضافه کرد: با توجه به آسیب‌پذیر بودن نوجوانان و جوانان در چهارشنبه آخرسال، خانواده ها باید برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه ناگوار بیش از پیش بر عملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند.

جمالوندی در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا اطلاع از فعالیت تولید و توزیع‌کنندگان مواد آتش زای غیرمجاز، موضوع را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

کشف مواد محترقه در آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
من جعبه ترقه می خواهم