فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: آدم ربایان مسلح که در قبال آزادی گروگان های خود مبلغ 100 هزار یورویی در خواست کرده بودند در مشهد دستگیرشدند.

دستگیری آدم ربایان مسلح در مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردارقادر کریمی گفت: بعد از ظهر پنج شنبه گذشته یک دستگاه وانت پیکان که به رانندگی جوانی ۲۵ ساله به سمت میدان جهاد حرکت می‌کرد که ناگهان در اطراف میدان جمهوری اسلامی توسط سرنشینان یک دستگاه پراید متوقف شد.

وی تصریح کرد: سرنشینان مسلح پراید با تهدید به مرگ و استفاده از افشانه فلفل راننده وانت را از پشت فرمان بیرون کشیدند و به داخل پراید انداختند.

وی گفت: سپس آنان در حالی که پیرمرد و کودک سرنشین وانت را که بار ضایعاتی آهن داشت در محل رها کردند، گروگان را به محل نامعلومی بردند.


فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: پیامک ها و تلفن های تهدیدآمیز گروگان گیران ساعتی بعد از وقوع جرم آغاز شد و گروگان گیران در تماس با یکی از برادران راننده ۲۵ ساله تقاضای ۱۰۰ هزار یورو کردند.


سردار کریمی تصریح کرد: آنان با تهدید به کشتن گروگان ، فیلمی را نیز از طریق تلگرام ارسال کردند که نشان می داد راننده ۲۵ ساله با غل و زنجیر در یک اتاق شکنجه می‌شود و اگر پول را پرداخت نکنند گروگان را با شلیک گلوله خواهند کشت.

وی گفت: کارآگاهان با آموزش به خانواده گروگان، از آن‌ها خواستند مبلغ ۵۰ هزار یورو را در یک قرار به گروگان گیران پرداخت کنند و قراری با نظارت کارآگاهان در منطقه الهیه مشهد گذاشته شد و موتورسواری با برداشت ارز‌های خارجی در بیابان‌های این منطقه و تاریکی شب ناپدید شد.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه سردسته مسلح باند را در منطقه بلوار آزادی شناسایی کنند و ساعت ۲ بامداد روز گذشته متهم را در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیرو یک سلاح کمری به همراه مهمات و ۵۰ هزار یورو ارز خارجی کشف شد.

سردار کریمی گفت: با اعترافات سردسته باند دو همدست دیگر او نیز به دام افتادند.

انتهای پیام//ف.غ

آزادی گروگان در قبال پرداخت 100 هزار یورو

 

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.