نماینده پاوه گفت: تخلفات در وزارت کار و سوء مدیریت افراد ناشایست، غیر متخصص و ناکارآمد موجب ایرادات و اشکالاتی در این وزارتخانه شده است.

۸۰ درصد جامعه ایران زیر خط فقر هستند/ تخلفات گسترده و سوء مدیریت‌ها، وزارت تعاون را ناکارآمد کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در موافقت با استیضاح ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی امروز سه‌شنبه 22 اسفند خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امروز چشم مردم به رأی شما وکلای ملت است.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه‌گذاری کشور در اختیار وزارت کار است، شستا و سازمان بازنشستگی کشور هیچ‌گاه مدیریت درستی در این مدت نداشته است.

نادری تأکید کرد: تخلفات در وزارت کار و سوء مدیریت افراد ناشایست، غیر متخصص و ناکارآمد موجب ایرادات و اشکالاتی در حوزه کاری این وزارتخانه شده است.

نماینده مردم اورامانات با بیان اینکه نمایندگان یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را برای اشتغال اختصاص داده‌اند، افزود: خط فقر ۲.۵ میلیون تومان است و به برکت مدیریت شما در حوزه رفاه در ۶ سال گذشته ۸۰ درصد جامعه ایران زیر خط فقر هستند. شما مسئول اشتغال کشور نیستند ولی ۴۰ درصد بنگاه‌های اقتصادی دست شماست. باید اعضای هیات مدیره این شرکت‌ها را اعمال می‌کردید.

نادری با بیان اینکه در این سال در حوزه رفاه مردم بیشتر به زیر خط فقر رفته‌اند، اظهار کرد: سرمایه بازنشستگان، عشایر و کارگران را به چه کسی دادید؟ یک جوان بیکار در مرزها نکات امنیتی بوجود می‌آورد اما همان جوان بیکار در تهران یک آسیب اجتماعی است، شما باید تفاوت این مسائل را درک می‌کردید.

نماینده مردم اورامانات تأکید کرد: جوانان منطقه بنده 66 درصد در انتخابات رأی دادند اما به دلیل بیکاری کسانی دیگر آنها را جذب می‌کنند.

وی گفت: خواهش من از شما نمایندگان این است که کاری را انجام دهید که در جایگاه ملت بتوانید برای دوره بعد هم رأی بیاورید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
آخرین اخبار