معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: همه ما دغدغه حل مشکلات مردم و کار برای آنان را داریم و امیدواریم جلسه استیضاح سازنده باشد.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استیضاح وزرای کار، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، اظهار کرد: همه ما دغدغه حل مشکلات مردم و کار برای آنان را داریم و امیدواریم جلسه استیضاح سازنده باشد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: دولت استیضاح را حق نمایندگان می‌داند اما در عین حال هم از عملکرد وزرای خود دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: اما با توجه به موقعیت زمانی که در آن قرار داریم، نزدیک پایان سال و عید نوروز هستیم و موضوعات مهمی همچون مسائل کارگری، تامین غذا و مایحتاج شب عید را در پیش داریم استیضاح را به نفع کشور نمی‌دانیم و امیدواریم نمایندگان  مجلس شرایط را در نظر بگیرند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره نشست‌های نمایندگان با وزرا، گفت: وزرا نشستی با نمایندگان داشتند و سوالات و محورهای استیضاح را مطرح کردند، وزرا هم پاسخ سوالات را دادند و از عملکرد خودشان دفاع کردند.

امیری تصریح کرد: اگر اکنون نیز هر کدام از فراکسیون‌های مجلس سوالی داشته باشند، وزرا آماده پاسخ گویی هستند.

گفتنی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفت ماه پس از شروع به کار دولت دوازدهم، نخستین استیضاح را با فراخوان سه وزیر کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی کلید زده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار