دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری ۱۲ کارمند متخلف در حوزه آب و خاک کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: این افراد به دلیل سوء استفاده از موقعیت شغلی، تبانی و رشوه و ارتکاب به جرم دستگیر شده اند.

وی افزود: در پی تشکیل پرونده تخلف در آب منطقه ای اردبیل و دستگیری سه نفر، پرونده ای در خصوص حوزه آب و خاک جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز تشکیل شد و تاکنون ۱۲ کارمند دستگیر شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاکید به برخورد قاطع دستگاه قضا با جرایم مرتبط با آب و خاک و صیانت از منابع طبیعی تصریح کرد: در عین حال که 3 نفر در آب منطقه ای اردبیل دستگیر شده و در بازداشت به سر می برند، دستور بازداشت 3 فرد دیگر نیز صادر شده است.

عتباتی گفت: یکی دیگر از مواردی که در این زمینه وجود دارد این است که بخش خصوصی برای این که به حقش برسد مجبور به پرداخت رشوه است که تمام این موارد فساد اداری محسوب می‌شود و مدیرانی که نظارت مناسبی در این زمینه ندارند به طور حتم برخورد قانونی با آنان مبنای کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: از جمله مواردی که در جرایم یکی از بازداشت شدگان محرز شده بی توجهی به حریم بالخلی چای رودخانه واقع در شهر اردبیل است و به دلیل ضعف نظارت ها به حریم روخانه تعرض شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: به هیچ عنوان با جرایم مرتبط با آب و خاک به دلیل اهمیت آن اغماض نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

دستگیری کارمندان متخلف در اردبیل

 

برچسب ها: دادگستری ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.