حمايت بیش از 7 هزار حامی از ايتام استان اردبيل

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبيل گفت: 7 ‌هزار و 252 حامی با كمک ‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غيرنقدی خود ياری رسان هزار و 900 يتيم تحت حمايت كميته امداد استان اردبيل هستند.

صفر توحيدی، معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبيل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اينكه 7 هزار و 252 حامی با كمک ‌های خود ياريگر ايتام تحت حمايت در تمامی مراحل زندگی هستند، گفت: اقدامات خيرخواهانه حاميان موجب شده است تا هزار و 900 يتيم تحت حمايت بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر بتوانند پله‌های ترقی را با موفقيت طی كنند.

وی با بيان اينكه حاميان بيش از 3 ميليارد و 400 ميليون تومان در 11 ماهه نخست سال‌جاری به ايتام تحت حمايت كمک كرده‌اند، افزود: حاميان علاوه بر پرداخت حق سرانه خود به صورت ماهانه، برای رفع مشكلات درمانی، تأمين جهيزيه و تهيه لوازم خانگی ايتام تحت حمايت نيز در تلاش هستند.

توحيدی با اشاره به اينكه كمک ‌های خيرخواهانه حاميان طرح اكرام موجب شده است تا بخش مهمی از مشكلات ايتام و خانوار آنها رفع شود، بيان كرد: همواره حمايت‌ها و اقدامات نيكوكارانه حاميان به فرزندان معنوی خود سیر صعودی دارد كه اين امر موجب شده است رسيدگی به امور مددجويان بيش از پيش سرعت يابد.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبيل با بيان اينكه هزار و 400 حامی در 11 ماهه نخست امسال به جمع حاميان طرح اكرام پيوسته‌اند، گفت: طرح اكرام ايتام يكی از طرح‌های موثر كميته امداد در دستگيری از كودكان نيازمند است كه با ياری حاميان آتيه‌ای درخشان برای آنها رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اينكه 5 هزار حامی طرح «محسنين» نيز با حمايت‌های خود شادی ‌بخش فرزندان خانوار تحت حمايت هستند، اعلام كرد: طرح «محسنین» با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود تا آنها نيز بتوانند در كنار ساير همنوعان خود به موفقيت‌های چشمگيری دست پيدا كنند.

توحيدی با بيان اينكه 2 هزار و 658 نفر از فرزندان خانوار تحت حمايت مشمول طرح «محسنين» هستند، افزود: با حمايت‌های همه جانبه حاميان و خيران می توانيم گام‌های موثرتری را برای برطرف شدن مشكلات معيشتی، درمانی، تحصيلی، جهيزيه و مسكن فرزندان خانوار تحت حمايت برداريم.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبيل با اعلام اينكه كمگ ‌های حاميان طرح «محسنين» نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 90 درصد افزايش داشته است، گفت: 4 هزار و 800 حامی نيز در 11 ماهه نخست سال‌جاری حمايت از فرزندان مشمول طرح «محسنين» را بر عهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به اينكه حاميان در آستانه عيد نوروز نيز كمک ‌های بسياری را برای ياری رسانی به ايتام و فرزندان طرح «محسنين» پرداخت كرده‌اند، بيان كرد: با حمايت‌های همه جانبه حاميان درصدد هستيم تمامی نيازهای ايتام و فرزندان خانوار تحت حمايت را رفع كنيم تا با شادی و نشاط مضاعفی سال نو را آغاز كنند.

انتهای پيام/ح

حمایت بیش از 3 میلیارد تومانی حامیان به ایتام استان اردبیل

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.