دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مطالبات مردم استان اردبیل توسط دستگاه قضائی پیگیری می‌شود.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در دیدار با اهالی شهرک سینا در مسجد حضرت ابوالفضل از پیگری مطالبات مردم اردبیل در بخش‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: دستگاه قضائی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مطالبات مردم تحقق یابد.

وی بیان کرد: هدف ما حضور در محلات مختلف اردبیل است تا بتوانیم از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیریم و تمهیدات لازم را برای تحقق مطالبات مردم در نظر بگیریم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار کرد: در این مدت اقدامات مناسبی در ارتباط با دستگیری اراذل و اوباش و بمب‌های دست‌ساز انجام شده که روز گذشته 32 هزار بمب دست‌ساز از یک واحد مسکونی کشف و افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

عتباتی تصریح کرد: اردبیل یکی از امن ترین استان‌های کشور است  و این یک نعمت بزرگ است ولی با این حال دستگاه قضائی و دستگاه‌های مربوطه تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند.

وی گفت: امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام و درایت‌های مقام معظم رهبری رقم خورده است بیان کرد: ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم

انتهای پیام/ح

کشف 32 هزار بمب دست ساز در اردبیل

برچسب ها: قضایی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.