مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان بر ضرورت تولید کارهای فاخر هنری ببه منظور انتقال ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در این مراسم با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان نظام ، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه را مهمترین راهکار مقابله با این هجمه ها دانست.
 صفری با تاکید بر لزوم تولید کارهای فاخر هنری برای ترویج این فرهنگ ناب وانتقال ارزشهای دفاع مقدس درجامعه گفت:قوام وپایداری انقلاب اسلامی در گرو تبیین فرهنگ ایثار وشهادت به نسل امروز به ویژه جوانان ونوجوانان است و می بایستی برای این قشر از جامعه برنامه های جذاب داشته باشیم.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان امنیت کنونی کشور را مدیون ایثارگری های مدافعان حرم دانست و از تولید مستند های فاخر برای سه شهید مدافع حرم استان در سال آینده در تجلیل از این رشادتها خبر داد .
وی گفت برنامه پلاک ، سه هزارشهید استان زنجان را درقالب شرح زندگی و وصیت نامه شهدای استان معرفی می کند و هم اکنون این برنامه الگویی موفق از برنامه سازی در حوزه ایثار وشهادت برای سایر استانها شده است.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان هم در این مراسم باتشریح برنامه های روزبزرگداشت شهید در استان از صدا وسیمای مرکز زنجان به خاطر پوشش شایسته برنامه های حوزه ایثار وشهادت قدردانی کرد.
کاظمی با تاکید برلزوم برجسته سازی فرهنگ ایثار در جامعه ازتهیه وتدوین وصیت نامه های شهدا استان در 8جلد خبرداد.درادامه این مراسم اعضای حاضر درجلسه به بیان دیدگاههای خود در رابطه با ترویج فرهگ ایثار وشهادت در جامعه پرداختند.

گفتنی است:در پایان این مراسم به مناسبت روز شهید ، تعدادی از برنامه سازان فعال صدا وسیمای مرکز زنجان در حوزه ایثار وشهادت توسط مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ن

تجلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برنامه سازان حوزه ایثار و شهادت صداوسیما

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.