بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: تیم استقلال با حمایت تماشاگران در آزادی از تیم العین انتقام می گیرد.

حدادی: با حضور تماشاگران از العین انتقام می گیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد حدادی در حاشیه دیدار با ازیکنان تیم استقلال در هتل المپیک درباره بازی این تیم برابر العین امارات گفت: تیم استقلال با حضور تماشاگران در آزادی از تیم العین انتقام می گیرد.هفته گذشته استقلال با ناجوانمردی بازی برده با مساوی عوض کرده و مطمئنم در بازی برگشت با حمایت تماشاگران این تیم را شکست می دهد.

او ادامه داد:بحث فقط تیم استقلال نیست و من برای هر چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم چرا که نماینده ایران در این مسابقات هستند و پیروزی این تیم باعث افتخار ملی است.

حدادی درباره برگزاری دیدار نمایندگان کشورمان برابر تیم های عربستانی در کشور ثالث عنوان کرد: تیم عربستانی از قدرت شان استفاده کردند و در بازی استقلال برابر العین هواداران ثابت می کنند که آنها اشتباه کردند و تیم های ما شرایط میزبانی را دارند.

او افزود: باخت 6 بر یک استقلال در دوره قبل بازی ها یک اتفاق بود و تساوی در خانه العین این موضوع را ثابت کرد و مطمئن هستم که دیدار برگشت را با پیروزی پشت سر می گذاریم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال در پایان درباره تاثیر حضور شفر در تیم استقلال گفت: منصوریان از دانش بالایی برخوردار است و نباید زحمات او را نادیده گرفت اما حضور شفر تاثیرات مثبتی در روند تیم استقلال داشته و نتایج اخیر این تیم باعث رضایت هواداران شده است.

انتهای پیام/

اظهارات حدادی درباره تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار