نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ۱۸ سال است که بازنشسته ام، اما عنوان نایب رئیسی ام قانونی است.

کفاشیان: 18 سال است که بازنشسته ام /از روزی که وارد فوتبال شده ام یک ریال هم نگرفته امبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که این روز‌ها تصمیم گیرنده فوتسال است آیا بهتر نیست حکم ریاستش صادر شود عنوان داشت: ما اعتقاد داریم زندگی دنیا موقت است و همه ما سرپرستیم، ما موقت هستیم و این مسئله به بازنشستگی ام ربطی ندار.۱۸ سال است که بازنشست هستم، اما همه جا بودم.

او افزود: در سازمان لیگ و نایب رئیسی فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه هیچ مشکلی وجود ندارد و به مسائلی مانند ایثارگری هم ارتباطی ندارد همچنین من حقوقی از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نمی‌گیرم و مشکلی نیست. من اصلا حقوق نگرفتم و بازنشسته هستم و حقوق مکفی می‌گیرم و نیازی ندارم،از زمانی که در فدراسیون هستم پولی نگرفته ام.

کفاشیان درباره پرداخت پاداش ملی پوشان بزرگ سال و زیر ۲۱ سال عنوان داشت: هزینه‌ها زیاد است و در فدراسیون اولویت بندی شده است وچیزی سوخت نمی‌شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره راه ندادن محمد رضا ساکت به مراسم استقبال از اینفانتینو در فرودگاه و دیدار با رئیس جمهور اظهار داشت: بنده هم راه ندادند اصولا در ملاقات‌ها بین المللی رئیس فدراسیون ، رئیس فدراسیون جهانی و چند مسئول به صحبت می‌نشینند و این گونه نیست که چند نفر در جلسات حاضر شوند. در این موضوع فشاری وجود نداشته است. به نظرم باید ما به این مسئله برسیم که اگر کسی در مراسمی حاضر نمی‌شود حتما جایش نیست. بنده هم یک زمانی رئیس فدراسیون بوده ام و حالا نیستم و دلیلی ندارد که در این مراسم‌ها شرکت کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دبیر کل فدراسیون می‌تواند بدون مدرک لیسانس در این پست فعالیت کند یا خیر عنوان کرد: قطعا مدرک کارشناسی وجود دارد و احراز شده است.

کفاشیان در پایان و درباره حواشی موجود در لیگ فوتسال گفت: اگر بتوانیم با کمک رسانه‌ها شرایط خوب را ایجاد کینم. حواشی کمتر می‌شود همچنین استاندارد سازی اهمیت زیادی دارد، زیرا همه موارد را در نظر گرفته می‌شود و هر کسی از شرایط خارج شود مستحق تنبیه خواهد بود.

تاریخ برگزاری مسابقات لیگ را مشخص می‌کنیم

علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان امروز در جمع خبرنگاران درباره جلسه تشکیل شده در محل فدراسیون فوتبال عنوان داشت: امروز جلسه‌ای با مدیر عامل باشگاه‌های فوتسال داشتیم که در آن درباره عملکرد گذشته فوتسال، موفقیت‌های حاصل شده و برنامه ریزی برای رویداد‌های آینده مانند برگزاری مسابقات و سیستم برگزاری آن داشتیم همچنین درباره فرصت ۲ سال کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استاندارد سازی و جذب درآمد و حامیان مالی صحبت‌هایی انجام دادیم.

او در ادامه و درباره زمان برگزاری لیگ برتر فوتسال پس از مسابقات جام جهانی فوتبال و ارتباط فوتبال و فوتسال گفت: نظر من هم این است که این 2 به یکدیگر ارتباطی ندارند، اما یک عده معقتد بودند تا مسابقات دیر‌تر برگزار شود البته بیشتر باشگاه‌ها این خواسته را به دلیل مشکلات خودشان مطرح کردند به همین دلیل تصمیم گرفتیم که نه تاریخ گفته شده توسط ما و نه تاریخ گفته شده توسط باشگاه‌ها مد نظر نباشد و یک تاریخ دیگر را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال در نظر بگیریم.

کفاشیان ادامه داد: نظر ما این بود که این مسابقات از ۲۷ خرداد الی عید فطر برگزار شود و تاریخ مد نظر دیگران ۲۵ تیر بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم تاریخ میانه در نظر بگیریم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات پلی آف بیان داشت: امسال این سیستم را برگزار می‌کنیم همچنین برخی از باشگاه‌ها نگران وضعیت مالیشان بودند که قرار شد حامیان مالی جذب کنیم و به آن‌ها کمک کنیم و امیدوارم مشکلی نداشته باشیم و بتوانیم این سیستم را پیاده سازی کنیم.

فروش امتیاز مشکل قانونی ندارد

علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که یکی از باشگاه‌هایی که به تازگی لیگ برتری شده است قصد فروش امتیازش را دارد عنوان کرد: از این مسئله خبری ندارم و تا جایی که اطلاع دارم 2 تیم صعود کرده به لیگ برتر فوتسال قصد حضور قدرتمند در این مسابقات را دارند. البته نباید فراموش کرد که این کار غیر قانونی نیست و یک باشگاه می‌تواند امتیازش را به فروش بگذارد.

او در ادامه و درباره نیمه کاره رها کردن مسابقات در لیگ‌های دسته یک و دسته 2 کشور گفت: مسئله درگیری و مسائل مربوط به هواداران خیلی کم بوده و بالاخره ممکن است در لیگ‌های دسته پائین‌تر نظارت‌ها را بیشتر کنیم. همچنین تلاش می‌کنیم تا پس از این جلسه، جلسات هماهنگی تیم‌های بانوان را انجام دهیم.

کفاشیان در مورد انتخاب برترین‌های فوتسال از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این مسئله دست ما نیست و یک گروهی بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و ابراز نظر می‌کنند تارقلی زاده مسئول انالیز این گروه هستند، اما نحوه کار این گروه به گونه ای است که نفرات مختلف نظر می‌دهند شاید در برخی موارد نظر تارقلی زاده چیز دیگری هم بوده است، اما گروه تصمیم دیگری گرفته است.

انتهای پیام /

اظهارات کفاشیان درباره شرایط فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است
آخرین اخبار