نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: هلال احمر با توجه به وظیفه ذاتی که بر عهده دارد، در مواقع بروز حوادث با تمام وجود برای امدادرسانی به میدان می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی 97 که امروز(یکشنبه‌) با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر و امدادگران طرح‌های امدادی نوروزی برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر با توجه به وظیفه ذاتی که بر عهده دارد، در مواقع بروز حوادث با تمام وجود برای امدادرسانی به میدان می‌آید.

وی در ادامه گفت: انسان ها باید یار و یاور یکدیگر باشند و همچنین باید ما نسبت به طبیعت و نعمت‌هایی که خداوند بخشیده است، نگاه درستی داشته باشیم و از آن ها حفاظت کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال ‌احمر خاطرنشان کرد: ما انسان‌ها نه بر اساس خیرخواهی، بلکه بر اساس وظیفه‌ای که داریم باید به یاری یکدیگر بشتابیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی یادآور شد: در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی که مردم شاد هستند و یکی از زیباترین جلوه های زندگی ایرانیان ایام نوروز به شمار می رود، باید به کمک یکدیگر برویم تا همه مردم در این روزها شاد باشند.

وی اضافه کرد: سفرها بالاخره حوادث را به دنبال دارند و باید به کمک کسانی که در حوادث به مشکل بر می‌خورند بشتابیم تا شادمانی سفرها از بین نرود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: هلال احمر در گام اول بر اساس وظیفه ذاتی خود همراه مردم در لحظه‌های حساس است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی گفت: هلال احمری‌ها در سال 96 که سالی پر از حادثه بود، پیشتاز بودند و با مجموعه امکانات خود در جریان سفرهای نوروزی نیز در کنار مسافران نوروزی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: 20 هزار جوان در سراسر کشور در بیش از یک هزار پایگاه امدادی در کنار مردم هستند تا اگر خدایی ناکرده حادثه‌ای پیش آمد، به کمک آنان بشتابند.

انتهای پیام/

صحبت‌های حجت الاسلام و المسلمین معزی در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار