۲ هزار و ۵۰۰ متر حاشیه رودخانه گلوگاه ۶ ماه گذشته آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیربابایی شهردار گلوگاه در نشست خبری با خبرنگاران، آزاد سازی حریم رودخانه ۲.۵ کیلومتری را یکی از طرح‌های مهم این شهر اعلام کرد و گفت: با همکاری و همراهی مردم تاکنون ۱۷۰۰ متر از این آزادسازی‌ها دیوار شده است و در اختیار شهرداری قرار دارد.
وی افزود: تاکنون ۴۷ مورد عقب نشینی منازل با بیش از ۳۲ هزار متر مربع برای تعریض خیابان‌ها صورت گرفته است که با این کار به بهبود بافت فرسوده شهری کمک شده است.
امیربابایی گفت: بعد از تعریض و تخریب دیواره، ۶ حلقه چاه فاضلاب حفر،۱۲ واحد سرویس بهداشتی و حمام ساخته و ۹  تیربرق جابجا شد.
شهردارگلوگاه با بیان اینکه روزانه ۲۰ تن زباله تَر خانگی و ۳۰ تن نخاله‌های ساختمانی توسط شهرداری جمع آوری می‌شود، افزود: کارکنان شهرداری ۶ روز در هفته زباله را جمع آوری می‌کردند که با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و خدمات دهی بهتر به شهروندان به ۷ روز افزایش یافت.
بابایی افزود: طرح تفکیک زباله از مبداء از بهمن ماه شروع شده است که شهروندان با تحویل زبال‌های خشک میتوانند از بسته‌های تشویقی استفاده کنند.
وی ادامه داد: تاکنون ۲۱ هزار نهال در شهر و حریم شهری با حضور گروه‌های مردم نهاد و دوستدار طبیعت کاشته شد.
حسینعلی خادملو رئیس شورای شهر گلوگاه نیز گفت: شهرداری بستر را برای ورود سرمایه گذاران به شهرستان فراهم کرده است و لی در بعضی مواقع آن‌ها با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند.
وی افزود:افراد زیادی برای سرمایه گذاری وارد شهرستان می‌شوند، ولی متاسفانه با نگاه سلیقه‌ای مسئولان موفق به سرمایه گذاری نمی‌شوند.
انتهای پیام/ک


دیوارکشی حاشیه رودخانه در گلوگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.