ویدئویی از اسرائیل‌ستیزی و ایستادگی هواداران سلتیک اسکاتلند مقابل جنایات صهیونیست‌ها در قبال مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی منتشر شده است.

اعتراض‌ هواداران تیم سلتلیک به رفتار رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم کودک‌کش صهیونیستی در طول سال‌های طولانی، با انجام اقدامات وحشیانه در قبال مردم مظلوم فلسطین، خود را منفور همه‌ی ملت‌های دنیا و اکثر دولت‌ها کرده است.

امروزه غیر از چند دولت انگشت شمار و ستمگر جهانی و همچنین سرمایه‌داران کلان صهیونیست کسی را در جهان پیدا نمی‌کنید که از این رژیم کودک‌کش بیزار نباشد.

هواداران تیم سلتیک اسکاتلند بارها جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را در جریان بازی‌های این تیم محکوم کرده‌اند. ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، بخش‌هایی از اعتراض‌ هواداران سلتلیک به رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم فلسطین است. در این فیلم مشاهه می‌شود که یک افسر پلیس از یکی از معترضین می‌خواهد پرچم فلسطین را جمع کند و به داخل ورزشگاه برود و او در پاسخ به آن افسر می‌گوید "چطور می‌توانیم در مقابل کسانی که روی یک بچه اسلحه می‌کشند و شلیک می‌کنند، سکوت کنیم، آن‌وقت نمی‌توانیم اعتراضی صلح‌آمیز داشته باشیم". همچنین هوادار دیگری پیراهنی بر تن دارد که روی آن نوشته شده «اسرائیل را منزوی و بایکوت کنید».

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اسرائیل‌ستیزی در ورزش جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار