مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از آمادگی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در جهت خدمت‎رسانی مطلوب به زائران حرم رضوی در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

پیش بینی انجام چهار هزار پرواز و جابجایی ۶۵۰ هزار مسافر نوروزیمحمد باقر قاسم زاده درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افزود: مشهد مقدس به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کشور در زمینه‌ی سفر‌های زیارتی و گردشگری محسوب می‌شود و دغدغه‌ی دست اندرکاران حوزه فرودگاه‌های کشور تلاش برای خدمت‎رسانی مطلوب، ایمن، امن و افزایش تعداد پرواز‌ها در دومین فرودگاه پرتردد کشور در ایام نوروز ۹۷ است.

وی با اشاره به توسعه‌ی زیرساخت‎های اعزام و پذیرش مسافران و ایجاد فضای بهاری در فرودگاه مشهد، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در آستانه سال نو و نوروز چهار هزار و ۵۰۰ پرواز و جابجایی ۶۵۰ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه مشهد انجام بگیرد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: پاسخگویی مدیران فرودگاه در مدیریت نظام‎مند سفر‌های ایام نوروز و تشکیل کارگروه‎های داخلی برای ساماندهی و هماهنگی مطلوب سفر‌ها در این روز‎ها اولویت ما است.

قاسم زاده در ادامه به افدامات انجام شده در آستانه سال ۹۷ در فرودگاه بین المللی مشهد اشاره کرد و گفت: گل آرایی و اجرای فضای سبز، برپایی المان‌های نوروزی، آراستگی محوطه‌های فرودگاهی، رنگ آمیزی سطوح پروازی، افزایش گیت‌های ایست و بازرسی، ساماندهی ناوگان تاکسیرانی، توسعه‌ی ترمینال داخلی، آماده سازی پارکینگ طبقاتی، برگزاری جشن‌های زنده نوروزی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و مدنظر برای ایام نوروز ۹۷ است.

انتهای پیام// م. ه.

 

پیش بینی انجام چهار هزار پرواز در فرودگاه مشهد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.