مسئول برگزاری مسابقه موشک‌های کاغذی کاشمر گفت: برای نخستین بار مسابقه دانش آموزی پرتاپ موشک‌های کاغذی در این شهرستان برگزارشد.

برگزاری مسابقه دانش آموزی پرتاب موشک‌های کاغذی در کاشمربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدمحمد کبیری افزود: برای نخستین بار مسابقه دانش آموزی پرتاب موشک‌های کاغذی در دو سطح ابتدایی و متوسطه با شرکت بیش از ۷۰ نفر در محل فرودگاه فوق سبک کاویان پرواز کاشمر برگزارشد.

وی افزود: در این مسابقات، میزان برد افقی، مدت زمان پرواز، طول پرواز و دقت محل فرود برای شناخت برترین‌ها مورد سنجش قرار گرفت.

مسئول برگزاری مسابقه موشک‌های کاغذی کاشمر گفت: مسابقات موشک کاغذی ابتدا با شرکت ۸۰ تیم ۳ نفره از شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد برگزارشد و از این تعداد ۷۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کبیری افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ایده پردازی و خلاقیت دانش آموزان و نیز ایجاد تفکر حل مسئله در محیط شاد و مفرح و برپایی یک رقابت سالم است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) بانوان با ۵۰ درصد تخفیف توسط هواپیمای فرودگاه کاویان پرواز کاشمر مدتی را بر فراز آسمان پرواز کردند.


انتهای پیام//و.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.