مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت:با توجه به نزدیک شدن به روز‌های نوروز و حضور زائران در شهر مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استفاده حداکثری از ناوگان اتوبوسرانی به منظور سرویس‌دهی به مسافران انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت:  با توجه به افزایش خرید‌های نوروزی و به منظور تامین خدمات‌رسانی و رفاه حال شهروندان از ۱۶ اسفندماه و ۱۵ روز زودتر از تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت کاری پایان سرویس‌دهی اتوبوسرانی یک ساعت افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در لحظه تحویل سال نیز ۳۵۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده برای سرویس‌دهی تا حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده و ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به منظور سرویس دهی ویژه همایش دیدار با مقام معظم رهبری آماده شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گفت: خطوط موقت از ۶ پایانه شهر شامل پایانه مصلی، پایانه آزادی، پایانه انقلاب، پایانه فردوسی، پایانه مفتح و پایانه خواجه‌ربیع به منظور سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) و بالعکس در چهار روز اول تحویل سال علاوه بر روز‌های پنج شنبه و جمعه راه‌اندازی خواهد شد.

نیشابوری افزود:طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در قالب اتوبوس‌های دربستی به منظور سرویس‌دهی به زائران کاروانی در مبادی ورودی شهر از جمله پایانه مسافربری و راه‌آهن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کلاس‌های آموزشی استقبال از بهار برای اتوبوسرانان از ۱۹ بهمن ماه سال جاری با موضوعات فرهنگ ترافیک، فرهنگ محیط زیست و حقوق شهروندی، فرهنگ شهروند مداری و تکریم مسافران برگزار شده است.

انتها پیام//م. ن.
 


ناوگان اتوبوسرانی مشهد همزمان با نوروزد ۹۷ در خدمت مردم است.

برچسب ها: شهرداری ، الودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.