مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از آمادگی حوزه حمل و نقل بار درون شهری در نوروز ۹۷ خبر داد.

آمادگی حوزه حمل و نقل بار درون شهری در نوروز 97به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین مختاری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد درخصوص برنامه‌ها و اقدامات سازمان برای استقبال از نوروز ۹۷ گفت : یکی از برنامه‌های این سازمان برای ایام نوروز استقرار اکیپ‌های گشت نظارت و بازرسی در شهر است که در این اقدام بر نحوه عملکرد و فعالیت ناوگان حمل و نقل بار درون شهری و حومه نظارت و کنترل‌های لازم صورت می‌پذیرد.

وی افزود: مدیران و کارشناسان سازمان و شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری نیز از روز‌های ابتدایی سال برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و زائران به صورت کشیک نوروزی به ارائه خدمات ویژه می‌پردازند.

مختاری ادامه داد: دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن ۱۳۷ و با برقراری کشیک آماده باش در اداره نظارت و بازرسی سازمان به شماره تلفن ۳۳۴۴۸۳۶۰ از دیگر برنامه‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری در ایام نوروز می‌باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت : آغاز آماده باش نیرو‌های اجرایی این سازمان از ۲۵ اسفندماه ۹۶ لغایت ۲۵ فروردین ماه ۹۷ می‌باشد که با استقرار گشتی‌های ویژه در مبادی ورودی شهر مشهد نسبت به کنترل ایمنی بار خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین و محدوده‌های ممنوعیت تردد اقدام خواهد شد.


وی در پایان در خصوص سایر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز ۹۷ گفت : نظارت تصویری ناوگان حمل و نقل بار درون شهری از طریق استقرار در مرکز مانیتورینگ و استقرار گشت ویژه جهت کنترل ارسال غیر مجاز خرده بار در اطراف پایانه‌های مسافربری امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه‌های ویژه این سازمان می‌باشد.

انتهای پیام // ف. م

 

 


برنامه‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در ایام نوروز ۹۷

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.