با توجه به ممنوعیت ورود خودرو‌های باری سنگین و نیمه‌سنگین به داخل شهر در ایام نورزو، توقفگا‌های عمومی ناوگان باری شهرداری مشهد به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌کند.

پذیرش ۲۴ ساعته توقفگاه‌های عمومی باری در شهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حسین مختاری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار دورن شهری و حومه شهرداری مشهد گفت : در حال حاضر ۴ توقفگاه عمومی باری با هدف بهبود ترافیک شهری و ایمن‌سازی معابر شهری، کاهش آلودگی هوا و آلاینده‌های گازی از طریق کاهش تردد خودرو‌های سنگین، کاهش آلودگی زیست محیطی احداث شده است.

وی افزود: برای اولین بار در کشور، اولین توقفگاه عمومی استاندارد و ایمن ناوگان باری مشهد با فضایی برابر با ۳۵ هزار مترمربع احداث شده است.


مختاری ادامه داد: توقفگاه عمومی ناوگان باری نمایشگاه نیز در مساحت ۳۳/۲ هکتار در میدان نمایشگاه احداث شده است که ظرفیت پارک ۷۰۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین و ۴۰ خودروی سبک را دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار دورن شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: توقفگاه عمومی ناوگان باری ماشین‌آلات عمرانی و ساختمانی با مساحت ۲/۱ هکتار واقع در میدان نمایشگاه و ظرفیت پارک ۲۰۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین در کنار دیگر توقفگاه‌ها آماده پذیرش در تمام ایام سال به خصوص ایام نوروز است.

وی افزود: اولین توقفگاه عمومی ناوگان باری ماشین‌آلات ساختمانی و مصالح معراج نیز در توس ۳۹ احداث شده است که هدف از احداث آن متمرکز کردن و ساماندهی ماشین‌آلات ساختمانی است.

انتهای پیام // ف. م
برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.