مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: دارندگان تابلو‌های غیرمجاز در جاده‌های خراسان شمالی برای دریافت مجوز اقدام کنند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد، علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای طرح شناسایی تابلو‌های غیرمجاز در حریم جاده‌های استان خبر داد و گفت: دارندگان تابلو‌های غیرمجاز در جاده‌ها برای دریافت مجوز به این اداره کل مراجعه کنند.
وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان براساس دستورالعمل ابلاغی برای نصب ۱۷ تابلو تبلیغاتی با مساحت کلی ۱۰ در ۲۰ متر مربع مجوز داده است که این تابلو‌ها در حاشیه محور‌های بجنورد- شیروان، شیروان– فاروج، بجنورد – آشخانه و بجنورد – اسفراین نصب شد.
بدیعی مقدم گفت: اشخاص به علت آشنا نبودن با قوانین و مقررات نصب تابلو‌های تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌ها خودسرانه اقدام به نصب تابلو‌ها به صورت غیر مجاز کرده اند که موجب اختلال در ایمنی و ترافیک و بروز مشکلاتی در تردد جاده‌ای و وقوع سوانح رانندگی می‌شود.
وی افزود: براساس قانون نصب هر گونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های قانونی کشور صرفا با مجوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و در استان‌ها توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امکان پذیر است.
انتهای پیام/ط


نصب ۱۷ تابلو تبلیغاتی در جاده‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.