دیدار‌های هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.

لیگ یک////////تقابل حساس ملی پوشان سابق در حافظیه/دربی تشریفاتی مسی ها در کرمانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) روزهای یکشنبه و چهارشنبه بیستم و بیست و سوم اسفند ماه برگزار می شود.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم برق شیراز از ساعت 14:45 در ورزشگاه حافظیه میزبان نساجی مازندران است. این دیدار در حقیقت تقابل دو ملی پوش سابق و مربی جوان یعنی رحمان رضایی و جواد نکونام است. شاگردان رحمان رضایی که هفته گذشته در تهران برابر بادران با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی خانگی دارند. هر چند برقی ها نه شانسی برای صعود دارند و نه خطر سقوط آنها را تهدید می کند.

از سوی دیگر جواد نکونام در اولین بازی که به عنوان سرمربی نساجی روی نیمکت این تیم نشست، توانست برابر مس کرمان برد شیرینی کسب کند و نساجی را در کورس صعود به لیگ برتر نگه دارد. در حال حاضر نساجی با 44 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و پیروزی برابر برق و شکست حریفان می تواند به صعود امیدوارتر شود.

تیم قعرنشین راه آهن نیز در ورزشگاه اکباتان تهران از فجر سپاسی شیراز پذیرایی می کند. راه آهنی ها که تا هفته بیست و چهارم تنها 4 امتیاز داشتند در دو هفته اخیر برابر مس رفسنجان و صبای قم به پیروزی رسیدند و 10 امتیازی شدند اما همچنان در قعر جدول لیگ یک حضور دارند.فجری ها نیز که هفته پیش شهرداری ماهشهر را شکست دادند و اکنون در رده چهارم جدول جای دارند، برای تحقق رویای صعود به لیگ برتر چاره ای جز برد راه آهن ندارند.

تیم های مس کرمان و مس رفسنجان نیز در نهمین دربی رسمی مسی ها مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. دو تیم تاکنون 8 بار به مصاف هم رفته اند که یک بازی در جام حذفی، 2 دیدار در چارچوب پلی آف لیگ یک و 5 بازی نیز در لیگ دسته اول برگزار شده است. در این 8 دیدار سهم هر کدام از تیم ها 3 پیروزی بوده و 2 بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

دیدار رفت دو تیم با گل دقایق پایانی رشید فرخی به سود مس رفسنجان به پایان رسید. مس کرمان هفته گذشته مقابل نساجی مازندران شکست را پذیرفت و مس رفسنجان برابر اکسین البرز به تساوی بدون گل رضایت داد. در جدول رده بندی لیگ یک، دو تیم 38 امتیازی هستند.مس رفسنجان به دلیل تفاضل گل در مکان هشتم قرار دارد و مس کرمان نهم است.

تیم شهرداری ماهشهر در ورزشگاه خانگی اش از بادران تهران پذیرایی می کند. ماهشهری ها که هفته گذشته برابر فجرسپاسی با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کردند از مجموع 26 بازی قبلی شان 9 پیروزی کسب کرده اند و 12 بار نیز متحمل شکست شده اند، 5 بازی شهرداری هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. این تیم اکنون با کسب 32 امتیاز در مکان دوازدهم جدول حضور دارد.

بادرانی ها نیز که هفته پیش در ورزشگاه کارگران تهران موفق شدند برق شیراز را با نتیجه 3 بر یک با شکست بدرقه کنند برای کم رنگ نشدن امیدشان به صعود، باید 3 امتیاز این بازی خارج از خانه را به دست آورند. حاصل کار بادران از 26 بازی قبلی اش 12 برد، 11 تساوی و 3 شکست بوده و این تیم با کسب 47 امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

در یکی دیگر از بازی های این هفته تیم ملوان در ورزشگاه تختی انزلی میزبان ایرانجوان بوشهر است. ملوانی ها که با تیم دوم جدول 11 امتیاز فاصله دارند چند هفته ای است که قید صعود به لیگ برتر را زده اند و تنها به جایگاهی در میانه جدول می اندیشند. سپیدپوشان انزلی هفته پیش برابر آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و اکنون با 38 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. ایرانجوان بوشهر نیز که در هفته بیست و ششم با یک گل مغلوب گل گهر سیرجان شد و در حال حاضر با 21 امتیاز شانزدهم است و خطر سقوط را به شدت احساس می کند برای ماندن در لیگ یک چاره ای جز برد ملوان ندارد.

یکی دیگر از دیدارهای مهم هفته بیست و هفتم روز چهارشنبه بیست و سوم اسفند برگزار می شود، جایی که خونه به خونه بابل که این روزها با دراگان اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و با پیروزی بر استقلال خوزستان به فینال جام حذفی هم صعود کرده است در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف آلومینیوم اراک می رود. خونه به خونه یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و با 49 امتیاز در جایگاه دوم جدول حضور دارد. آلومینیوم اراک نیز با کسب 29 امتیاز سیزدهم است.

 

انتهای پیام/

دیدار‌های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار