هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران با افزایش اختلاف نفت مسجد سلیمان نسبت به سایر مدعیان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید که از مهم ترین نتایج آن می توان به برتری نفت مسجد سلیمان مقابل شهرداری تبریز و توقف خونه به خونه بابل برابر ماشین سازی تبریز اشاره کرد.

از ساعت 14:30 هفت بازی به صورت همزمان آغاز شد که در یکی از حساس ترین بازی ها خونه به خونه بابل با تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی تبریز متوقف شد تا پس از سه برد متوالی، نوار پیروزی هایش پاره شود. با این نتیجه شاگردان عباس آقایی 28 امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول، فاصله اش با تیم های فانوس به دست بیشتر شود. شاگردان دراگان اسکوچیچ در خونه به خونه هم با 49 امتیاز رتبه دوم را حفظ کردند.

بادران که در هفته های اخیر تا حدی از جمع مدعیان فاصله گرفته بود با برتری 3 بر یک برابر برق جدید شیراز 47 امتیازی شد و با ایستادن در رده سوم باردیگر به کورس داغ صعود به لیگ برتر بازگشت. حمید گلزاری(34) مسعود ریگی(68- پنالتی) و امیر میربزرگی(86)برای شاگردان محمد ربیعی و مجید جلالی فر(36) برای شیرازی ها موفق به گلزنی شدند. شاگردان رحمان رضایی پس از این شکست با 36 امتیاز به رده یازدهم سقوط کردند.

راه آهن در ورزشگاه یادگار امام قم با تک گل مهران مرادی(24) صبا را شکست داد تا محسن بیاتی نیا و تیمش دومین پیروزی فصل خود را به دست آورند. لوکوموتیورانان با این برد پس از گذشت 26 هفته، امتیازهایشان 2 رقمی شد و 10 امتیازی شدند. صبا هم با محمد مومنی 12 امتیازی و در رتبه هفدهم ماند.

آلومینیوم اراک و ملوان انزلی پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند تا به ترتیب با 29 و 38 امتیاز در رده سیزدهم و هفتم قرار گیرند.

شاگردان علی اصغر کلانتری با نتیجه 2 بر یک شهرداری ماهشهر را شکست دادند تا امیدهای فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر افزایش یابد. سید محمد حسینی(49) و ابوذر صفرزاده(76) برای شیرازی ها و رضا جباری(43) برای شهرداری گلزنی کردند. با این نتیجه فجرسپاسی 46 امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و شاگردان علیرضا مرزبان هم با 32 امتیاز در رتبه سیزدهم ایستادند.

دیدار مس رفسنجان و اکسین البرز هم با تساوی صفر - صفر به اتمام رسید تا شاگردان علی سامره و علی لطیفی به ترتیب با 38 و 41 امتیاز در رده های هشتم و ششم قرار گیرند.

نساجی مازندران در نخستین بازی اش با هدایت جواد نکونام با تک گل احمد الجبوری(40) از سد مس کرمان گذشت تا پس از 3 هفته طعم شیرین پیروزی را بچشد. با این پیروزی قائمشهری ها 44 امتیازی شدند و در رده پنجم باقی ماندند و مس کرمان هم با 38 امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت.

در 2 بازی هم که از ساعت 15 شروع شد ابتدا نفت مسجد سلیمان صدرنشین با نتیجه 2 بر یک شهرداری تبریز را شکست داد. پیمان مهری(5-پنالتی) و محمد مهری(89) برای شاگردان محمود فکری و علی نظری(68) برای شاگردان سیروس دین محمدی گلزنی کردند. مسجد سلیمانی ها با این پیروزی 53 امتیازی شدند و صدرجدول را حفظ کردند. شهرداری هم با 28 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

در آخرین بازی این هفته هم گل گهر سیرجان موفق شد با تک گل اکبر صغیری(34) ایران جوان بوشهر را شکست دهد و با کسب 37 امتیاز در رده دهم قرار گیرد. بوشهری ها هم با 21 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماندند.

انتهای پیام/

نتایج دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار