امام جمعه دزفول بر استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به برای رفع مشکلات فرهنگی جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) ضمن گرامیداشت 18 اسفند، روز کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش ویژه ای بمنظور ارتقاء سطح فرهنگی جامعه دارند اظهار کرد: اگر اداره ارشاد به همان اندازه که به تئاتر و موسیقی توجه داشت، به کانون های مساجد توجه می کرد بسیاری از مشکلات جامع مرتفع می شد.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: حفظ و پاسداری از فرهنگ شهادت، وظیفه بنیاد شهید است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی از دادن مجوز دفن افراد غیر شهید در قطعه شهدا توسط بنیاد شهید دزفول انتقاد و تصریح کرد: با همکاری خادم الشهدا از ادامه این کار جلوگیری بعمل آمد.

امام جمعه دزفول، مزار شهدا را میراث گرانبهایی دانست که باید از آن ها حراست شود و فرهنگ شهادت به نسل های دیگر انتقال یابد.

خطیب نماز جمعه دزفول در ادامه سخنان خود با اشاره به روز راهیان نور اذعان داشت: راهیان نور اثر تربیتی و فرهنگی بسیاری در کشور دارند و در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی موثرند که موجب ارتباط نسل جوان و نسل اول انقلاب می شوند.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در بخش دیگر سخنانش به جشن میلاد حضرت فاطمه (ع) و ابتذال در برج میلاد تهران اشاره کرد و افزود: ابتذال در برج میلاد که نماد ایران است با موسیقی و نوازندگی و رقص دختران در یک برنامه رسمی قابل توجیه نیست.

وی از دادستان و مدعی العموم خواست در چارچوب قانون با این موضوع برخورد جدی کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه اظهار داشت: شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی آغاز شده و امیدواریم همانطور که رهبر کشورمان بشارت دادند صهیونیسم تا کمتر از 25 سال نابود شود.

انتهای پیام/گ

استفاده از ظرفیت کانون های مساجد راهی برای حل مشکلات جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.