رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از هزینه 700میلیون ریال از عواید موقوفات قیدار نبی (ع) در اجرای طرح‌ دست‌های مهربانی به مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در مراسم دست های مهربانی که در فرهنگسرا اشراق خدابنده برگزار شد افزود: اوقاف با طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار خدمات لازم را به اقشار نیازمند ارائه می‌دهد.

هزینه‌ 700 میلیون ریالی از عواید موقوفات قیدار نبی (ع) در اجرای طرح دست‌های مهربانی
محمدی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه به منظور بهره‎وری بیشتر از موقوفات به توسعه آنها پرداخته و طرح‌های عمرانی و خدماتی از این محل اجرایی می‌کند، گفت: بر همین اساس طبق نیات خیران اقدام به اجرای طرح‌های عام‌المنفعه می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت افراد از اولویت‌های اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد:در اجرای طرح‌ دست‌های مهربانی   700 میلیون ریال ازعواید موقوفات قیدار نبی (ع)  هزینه شد.

رئیس اوقاف خدابنده با اشاره به اینکه طرح دست‌های مهربانی هر سال همزمان با هفته احسان و نیکوکاری اجرایی می‌شود، افزود: خوشبختانه با کمک اداره بهزیستی و کمیته امدادبا معرفی افراد نیازمند و مستمند  اجرای نیت واقف خیر اندیش به نحو مطلوب انجام شد.

هزینه‌ 700 میلیون ریالی از عواید موقوفات قیدار نبی (ع) در اجرای طرح دست‌های مهربانی
وی ادامه داد:این طرح از درآمد موقوفاتی که در شهرستان خدابنده که برای کمک به فقرا و نیازمندان درنظر گرفته شد به‌ صورت هدفمند به این افراد تعلق گرفت.

انتهای پیام/ن

برگزاری مراسم دست های مهربانی در خدابنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.